تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820216975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشایی جاده کمربندی پایانه مرزی مهران/ ترافيک سنگين در مهران -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار مرز مهران/
بازگشایی جاده کمربندی پایانه مرزی مهران/ ترافيک سنگين در مهران

زائران اربعین حسینی در مرز مهران


شناسهٔ خبر: 2442995 یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
استانها > ایلام

ایلام- فرمانده پليس راه ايلام حوالی روستای گلان را از نقاط حادثه خيز جاده مهران به ايلام عنوان کرد که هم اکنون ترافيک سنگينی بر آن حاکم است. به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نورالله خادم در این باره اظهار داشت: از ابتدای تردد زائران تا کنون چند حادثه در حوالی روستای گلان روی داده که باعث کشته شدن چند نفر از هموطنان نیز شده است.وی با اشاره به اینکه مسیر ایلام به مهران بعد از بخش صالح آباد دارای نقاط حادثه خیز زیادی است، گفت: این محور نیازمند توجه ویژه مسئولان در بازسازی مجدد و حذف نقاط حادثه خیز است.فرمانده پلیس راه ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون تردد سنگین خودروها در این محور برقرار است از رانندگان خواست با صبر و حوصله رانندگی کنند.بازگشایی جاده کمربندی پایانه مرزی مهران فرمانده پلیس راه ایلام گفت: جاده اختصاصی شرکت ملی حفاری به فاصله ۱۰ کیلومتر برای خروج اتوبوس ها از پایانه مرزی مهران بازگشایی شد.سرهنگ نورالله خادم در اینباره اظهار داشت: به منظور روانسازی تردد وسایل نقلیه مسافر بر در مسیر پایانه و کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر مهران این جاده که متعلق به شرکت ملی حفاری مستقر در منطقه است به عنوان کمربندی برای تردد اتوبوس های حامل زائران اختصاص یافت.
ایلام
وی با تأکید بر اینکه این کمربندی فقط به خروج اتوبوس ها از پایانه مرزی مهران اختصاص دارد گفت: دیگر نیازی نیست اتوبوس های حامل زائران حسینی مستقر در پایانه صدف برای خروج از شهر مهران عبور کنند.فرمانده پلیس راه ایلام خاطر نشان کرد: تمام تلاش پلیس این است که زائران در کمال آرامش و بدون حادثه راهی شهرهای خود شوند.خودروهای پلیس ایلام در حال جابجایی زائرانحجم زیاد زائران در پایانه مرزی مهران باعث شد خودروهای سبک و سنگین پلیس ایلام جابجایی تعداد زیادی از زائران را بر عهده بگیرند. در سه روز گذشته بیش از ۲۵۰ هزار زائر از طریق پایانه مرزی مهران وارد میهن اسلامی شدند.
ایلام
با راه اندازی پایانه مسافربری صدف در حد فاصل پایانه مرزی تا شهر مهران، زائران بایستی فاصله پنج کیلومتری تا این پایانه را طی کنند تا راهی شهرهایشان شوند.خودروهای نیروی انتظامی استان ایلام در تلاشی جهادی اقدام به جابجایی زائران در این مسیر پنج کیلومتری می کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن