تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818776942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت ورزش: حامی مالی 45 میلیاردی استقلال این هفته بیاید تا قرارداد ببندیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


وزارت ورزش: حامی مالی 45 میلیاردی استقلال این هفته بیاید تا قرارداد ببندیم ورزش > مدیریت ورزش - رئیس روابط عمومی وزارت ورزش گفت : امیدوارم که دلسوزان نظام و کشور ، بیشتر بدنبال حفظ آرامش ورزش باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت وزارت ورزش؛ مازیار ناظمی افزود : بعد از بازداشت موقت اقای سیاسی مدیر عامل پرسپولیس ، این روزها شاهد روند رسانه ای عجیب ، سئوال برانگیز و فشار بر روی وزارت ورزش بابت استقلال هم هستیم در حالی که این تیم با کمترین حاشیه به کار خود ادامه می دهد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان افزود : اینکه به یکباره حامی مالی 45 میلیادری به جای حامی فعلی استقلال بعد از هشت ماه سکوت پیدا می شود سوال برانگیز است !
ناظمی افزود : با این حال تصور ما بر این است که این دوستان حتما بدنبال حل مشکلات فراوان این دو تیم که از مدیریت های گذشته به ما ارث رسیده ، هستند و می خواهند با کمک به نهاد دولت موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس را که برای سالها معطل مانده بود سرعت ببخشند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از حوصله و صبر پیشکسوتان و هواداران دو تیم برای طی شدن روند واگذاری گفت : اقای خادم به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر در زمان تصمیم گیری برای گرفتن حامی مالی بیشتر از حرف و وعده های شفاهی بدنبال سامان دادن این دو باشگاه با موارد واقعی بود ولی با این حال باز هم همین هفته او منتظر حامی مالی 45 میلیاردی که زیاد است ! اگر با 25 میلیارد هم وارد شوند - هست تا هر چه سریعتر به استقلال کمک بیشتری شود.
ناظمی اضافه کرد : از طرف وزارت ورزش برای قبول وعده های واقعی این امادگی وجود دارد و امیدوارم دوستان به جای مصاحبه های متعدد این هفته دست بکار شوند و به همراه حامی مالی 45 میلیاردی مورد نظرشان به دفتر اقای خادم بروند و در حضور رسانه ها قرارداد ان امضا شود.
43 43



شنبه 22 آذر 1393 - 14:11:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن