تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820462356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قم درروز اربعين حسيني غرق درعزا و ماتم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۱۹ق.ظ)
قم درروز اربعين حسيني غرق درعزا و ماتم شده است در روز اربعين پر اندوه، شيفتگان خاندان عصمت و طهارت (ع) با برپايي آيين هاي سوگواري، در غم شهادت جانسوز حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و ياران باوفايش بر سرو سينه زده و اشک ماتم مي ريزند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج از قم، شهر مقدس قم در روز بيستم ماه صفر( اربعين سيد و سالار شهيدان حضرت امام حسين (ع)) غرق در عزا و ماتم شده است.
امروز شيفتگان خاندان عصمت و طهارت (ع) با برپايي آيين هاي سوگواري، درغم اربعين شهادت جانسوز سومين امام شيعيان و ياران باوفايش اشک ماتم ريختند و بر سرو سينه زدند.
حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) مملو از عاشقان سيد و سالار شهيدان از سراسر کشور شده و صداي نوحه سرايي و سينه زني دسته جات عزاداري از هر گوشه اين شهر به گوش مي رسد.
قم، امروز مملو از زايران دل سوخته اي شده است که با چشماني اشکبار و دلهايي مالامال از غم و اندوه درکنار مرقد کريمه اهل بيت (س) در شب اربعين حسيني به عزاداري مشغول هستند.
درهمين حال دسته هاي عزاداران مسلمانان خارجي مقيم قم نيز شور و حال ديگري به مراسم سوگواري روز اربعين حسيني داده و آنان با سوگواري خاص خود ، ديدگان عزاداران حسيني را اشکبار کرده اند.
از سوي ديگر آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) نيز با ترتيب دادن برنامه هاي مختلف عزاداري در اين مکان مقدس ، شور حسيني را درميان شيفتگان خاندان عصمت و طهارت (ع) را ايجاد کرده و صداي يا حسين (ع) بار ديگردر فضاي قم طنين انداز شده است.
همچنين مراسم عزاداران اربعين حسيني دردفاتر آيات عظام،علما، شخصيت ها،و فضلا ،عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت(ع)، مردم متدين و عزادار و هيئات مذهبي درشهر قم برگزار مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن