تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820073171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرسی‌های آزاداندیشی باعث تقویت فرهنگ مناظره می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: کرسی‌های آزاداندیشی باعث تقویت فرهنگ مناظره می‌شود
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای تأمین از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه با رعایت اصول نظام و قانون اساسی حمایت می‌کند و باید در این کرسی‌ها فرهنگ حرف‌زدن و مناظره را بیاموزیم.
به گزارش نامه نیوز، فتاح محمدی ظهر امروز در نشست با دانشجویان دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دانشجو سرمایه انسانی و نقطه حیات جامعه است، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی را انجام داده و هم اکنون هم در حال تلاش برای رفاه مردم است که این کارهای خوب دولت باید در جامعه بیان شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  دولت گفتمان جدیدی را در کشور اجرا می‌کند و مسئولان مجری اجرای سیاست‌های کلان دولت هستند، افزود: کار ما فعالیت حزبی نیست و ما هم نمی‌توانیم به صورت حزبی برخورد کنیم.

وی افزود: متاسفانه دانشجویان در حوزه‌های علمی، سیاسی، فرهنگی و مذهبی فعال نیستند که لازم است در وهله اول رسانه‌ها و سپس دانشجویان فعال ‌شوند و آنچه را که دولت خدمات‌رسانی کرده به اطلاع مردم برسانند تا مردم نسبت به خدمات دولت امیدوار باشند.

این مسئول تصریح کرد: دولت از نقد منصفانه حمایت می‌کند اما اگر در حوزه سیاسی، اقتصادی، صنعت و دیگر بخش‌ها عملکرد دولت زیر سئوال برود و نقد غیرمنصفانه انجام شود باید به جد برخورد کنیم.

محمدی در خصوص برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی گفت: شورای تأمین از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه با رعایت اصول نظام و قانون اساسی حمایت می‌کند و باید در این کرسی‌ها فرهنگ حرف‌زدن و مناظره را بیاموزیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: رعایت امنیت مهمترین معیار در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی است و باید در این زمینه ابتدا از افرادی که جامعه و گروه‌های سیاسی به آنها حساسیت کمتری دارند، دعوت شود.

وی با بیان اینکه عده‌ای هستند که نمی‌خواهند دانشگاه فعال باشد، خاطرنشان کرد: باید با ظرافت و دقت تلاش کنیم دغدغه‌های مقام معظم رهبری و اهداف دولت مبنی بر تحقق فضای نشاط و شادی و همچنین فضای علمی و فرهنگی و سیاسی در دانشگاه‌ها حاکم شود.
-


منبع: فارس


۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن