تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802509958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید به فولاد به عنوان نماینده ایران در آسیا کمک شود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: باید به فولاد به عنوان نماینده ایران در آسیا کمک شود
کد خبر: ۴۵۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۰ - 11 December 2014


سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: فولاد نماينده ايران در جام باشگاه هاي آسيا و بايد نگاه ملي براي كمك به اين تيم صورت بگيرد.


به گزارش مهر، امير قلعه نویی عصر امروز در نشست خبري پيش از بازي تيمش در برابر استقلال صنعتي خوزستان اظهار كرد: خوشحالم که در شهر اهواز هستم. اهواز جایی است که من خاطرات خیلی خوبی با تیم استقلال اهواز داشتم و خیلی خوشحالم که استقلال اهواز را در صدر جدول رقابت های لیگ یک می بینیم، در خوزستان هر چی آبی باشد کم است.


وي افزود: در رابطه با بازی فردا طبیعتا بازی بسیار سختی داريم و تیم استقلال خوزستان، تیم بسیار خوبی است که فوتبال با برنامه اي ارائه مي دهد. ما هم خوشحالیم كه با چنین تیمی بازی داریم چون استنباط ما این است که کیفیت بازی دو تيم عالي خواهد بود.


مصدومان استقلال تهران


سرمربی استقلال تهران، درباره محرومان و مصدومان استقلال براي اين بازي عنوان کرد: متاسفانه سه - چهار بازیکن مصدوم داریم که شايد به این بازی نرسند و امیدواریم بازیکنان جوانمان که با انگیزه تر هستند بتوانند جای خالی بازیکنان مصدوم را پر کنند. مصدومان تیم خسرو حیدری، حنیف عمران زاده، محمد قاضی و علی رمضانی هستند که کادر پزشکی سعی می کند آنها را به شرایط بازی برساند.


قلعه نويي درباره جذب بازیکنان جديد از سوي استقلال براي نيم فصل دوم نيز عنوان كرد: لیست بازیکنان مورد نظرم را در اختیار باشگاه قرار دادم که علی نظری و بقیه دوستان در استقلال در حال رایزنی برای جذب این بازیکنان هستند تا در نیم فصل دوم و به خصوص در خط هافبک تیم را تقویت کنیم.


وی ادامه داد: لیست خروجی ندادیم و حتی پژمان نوری نیز در لیست خروجمان نبود. نوري بازيكن و انساني بزرگی است. او به ما گفت که می خواهم به ملوان که در شرایطی سختی قرار دارد کمک کنم و ما دیدیم که این انسان روح بزرگی دارد و به این خاطر به وی اجازه دادیم به ملوان برود.


تيموريان به اهواز نيامد


سرمربی استقلال تهران، درباره وضعیت آندرانيك تیموریان گفت: این بازیکن به همراه تیم به اهواز نیامده است. جلسه ای با وی در باشگاه و در حضور من گرفته شد که تیموریان خواسته هایی داشت که مقرر شد آنها را مکتوب در اختیار کمیته نقل و انتقالات قرار دهد که فعلا نتیجه ای حاصل نشد و من خبری ندارم که چه اتفاقی افتاده است.


قلعه نویی در جواب سوال خبرنگار مهر درباره مشکل معافیت بازیکنان و اینکه چه تصمیمی باید برای کمک به تیمی مانند فولاد خوزستان که در آسیا باید حضور پیدا کند اتخاذ شود، گفت: پیشنهاد می کنم به تیمی مانند فولاد که نماینده ایران در آسیا است نگاه ملی داشته باشیم و بستری برای این تیم بسازیم و بازیکنانی در اختیارش بگذاریم که این بازیکنان بتوانند در جام باشگاه های آسیا به فولاد کمک کنند.


نسخه قلعه نويي براي فولاد


وی ادامه داد: تخلفی صورت گرفته که من در حدی نیستم که درباره آن نظر بدهم چون اطلاعات کافی از این موضوع ندارم اما اگر بخواهیم نگاهی ملی به نماینده های ایران در آسیا به ویژه فولاد داشته باشیم و با توجه به اینکه بیشترین ضربه را در اتفاقات اخیر، فولاد خوزستان خورده است، پیشنهاد من این است که بازیکنانی که مرتکب خطا شدند، در لیگ جریمه شوند اما در آسیا بتوانند برای فولاد که نماینده فوتبال ایران در آسیا است به میدان بروند.


قلعه نویی، درباره ضعیف شدن استقلال تهران به مرور زمان در نیم فصل گذشته و نمایش ضعیف مدافعان گفت: ما در ساختار دفاعی خیلی خوب هستیم. درست است که نتایج خیلی بدی گرفتیم که این نتایج برای من و استقلال شاید بی سابقه باشد اما ما نمی توانیم تقصیر را بر گردن بازیکنان بندازیم، یکسری اشتباهات فردی و بدشانسی ها بود که باعث گل خوردن ما شد و گرنه بازیکنان و دفاع های ما بازیکنان بزرگی هستند و یقینا ما در تعطیلات کار می کنیم که ایرادها را برطرف کنیم و نظم دفاعی تیم را که بهم خورده را درست کنیم.


سرمربي تيم استقلال تهران تصريح كرد: همه بازیکنان ما نهایت تلاششان را می کنند تا به تیم کمک کنند چون بازیکن اول به خودش غیرت دارد بعد به پیراهنش بعد به طرفداران، زیرا اول این مردم هستند که متوجه بد بازی کردن بازیکن می شوند و یقینا هیچ بازیکنی کم کاری نمی کند چون روی خودش تعصب دارد.


قلعه نویی درباره این سئوال که نظرش درباره 50 روز تعطیلی چیست؟ عنوان کرد: در این مورد نظر بدهم یا ندهم ليگ تعطیل است. فقط برای تیم ملی و تیم ملی امید آرزوی موفقیت می کنم و باید همه کمک کنند به این دو تیم به ویژه تیم ملی بزرگسالان تا بتواند آرزوی دیرینه مردم را محقق کنند.


به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، ساعت 16 و 20 دقیقه فردا تیم های استقلال صنعتی خوزستان و استقلال تهران در اهواز به مصاف هم می روند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن