تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820234814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قراردادهاي جديد شرکت پست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۱:۱۵ق.ظ)
قراردادهاي جديد شرکت پست شرکت پست در راستاي استفاده بهينه از ظرفيت ها و قابليت هاي شبکه چند قرارداد جديد را منعقد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، ترکيان، مديرکل مهندسي عمليات پستي در تکميل خبر فوق افزود: براساس توافق صورت گرفته بين شرکت هاي پست و "داده گستر عصر نوين" بخشي از دکل هاي منصوبه شرکت پست در ادارات کل پست استان ها و مناطق پستي به طرف قرارداد جهت نصب آنتن، کانکس و تجهيزات اجاره داده شده است.
وي با بيان اين که قرارداد ياد شده از سوي منطقه 14 پستي اجرا مي گردد درخصوص تعهدات طرفين عنوان کرد: مطابق فرايند تعريف شده شرکت "داده گستر عصر نوين" همچنين مي تواند با اجاره فضا نسبت به نصب دکل جديد و تجهيزات مربوطه اقدام نمايد.
ترکيان در خصوص قرارداد ديگر شرکت پست اظهار داشت: براساس قرارداد سه جانبه منعقد شده ميان شرکت هاي پست و جوينده يابنده و همچنين روزنامه نسل فردا، سه طرف در زمينه چاپ آگهي مفقودي مراجعه کنندگان به باجه هاي پست يافته در روزنامه يادشده و توزيع يک نسخه روزنامه مربوطه به صورت سفارشي در نشاني شخص مراجعه کننده با مجري گري منطقه 13 همکاري مي نمايند.
وي افزود: در مرحله نخست اين قرارداد در استان هاي کرمانشاه، هرمزگان، همدان، البرز، قم، اصفهان، گلستان، ايلام، فارس، مرکزي، خراسان رضوي، کهکيلويه و بويراحمد و پست استان تهران و در مرحله بعد در استان هايي که شرکت "جوينده يابنده" داراي نماينده مي باشد، قابل اجرا است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن