تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820259890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خسته شدم از بس گفتم محروم و مصدوم داريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آذر ۱۳۹۳ (۲۳:۱۳ب.ظ)
درخشان: خسته شدم از بس گفتم محروم و مصدوم داريم سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ديروز مهرداد کفشگري مصدوم شد و نصف بيشتر تيم ما در حال حاضر مصدوم و محرومند.
به گزارش خبرگزاري موج، حميد درخشان در کنفرانس مطبوعاتي پيش ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و فولاد اظهار داشت: خودم از گفتن اين جملات خسته شدم اما ناچارا براي اينکه مردم در جريان امور قرار بگيرند بايد باز هم يادآوري کنم که با وجود محرومان و مصدومان زيادي که داشتيم ديروز هم مهرداد کفشگري به جمع مصدومان ما اضافه شد و الان نصف بيشتر تيم ما مصدوم و محرومند.
وي ادامه داد: با اين همه مصدوم و محروم مقابل فولادي به ميدان مي‌رويم که تيم جواني است و جايگاه خوبي در جدول دارد و خوب هم بازي مي‌کند و ما هم با بضاعتي که داريم به مصاف اين تيم مي‌رويم و اميدوارم که بدشانسي دست از سر ما بردارد و بازي زيبايي انجام دهيم.
درخشان درباره مصدوميت نيلسون هم اظهار داشت: او از ناحيه کف دست مشکل دارد و نمي‌توانيم در بازي فردا از وجودش استفاده کنيم اما از يکي از دروازه‌بانان اميدمان به عنوان دروازه‌بان دوم بهره خواهيم برد هر چند که براي ما بدشانسي پشت بدشانسي مي‌آيد اما بايد در نيم‌فصل جديد با کار و تفکري جديد کار کنيم و در اين فرصتي که هست با يک بازسازي خوب بدني تيم را آماده نماييم.
سرمربي پرسپوليس در مورد مشکلات پرسپوليس و اين که چه موقع قرار است اين مسائل برطرف شود و مديرعامل باشگاه بازگردد، گفت: اگر اين مشکلات دست من بود همه را همين الان تمام مي‌کردم اما برخي مسائل دست ما نيست. به طور مثال ما روز گذشته تلاش کرديم تا انتقال بابک حاتمي صورت بگيرد اما به دليل مشکلاتي که در باشگاه وجود داشت نتوانستيم اين کار را انجام دهيم.
وي خاطرنشان کرد: عصر امروز جلسه‌اي با هيأت مديره باشگاه خواهم داشت تا براي نيم‌فصل دوم برنامه‌ها را به آنها بدهم و براي دو اردوي برون‌‌مرزي هم شرايط را فراهم کنيم. همچنين فهرست بازيکناني که قصد پيوستن به پرسپوليس دارند را بدهم.
درخشان تأکيد کرد: ما کار بسيار دشواري داريم؛ زيرا بازيکناني که مدنظرمان است از جمله بازيکنان خوب هستند و قطعا در خصوص جذب آنها هم با باشگاه‌هايشان به مشکل خواهيم خورد؛ زيرا نگاه تمامي تيم‌ها به اين است که در نيم‌فصل دوم با قدرت ظاهر شوند اما اميدواريم تعامل صورت گيرد و اين جابه‌جايي‌ها صورت گيرد.
سرمربي پرسپوليس در خصوص برگزار شدن بازي فردا بدون حضور تماشاگران گفت:‌ طبق معمول حکم اجرا مي‌شود اين هم از بدشانسي ماست که نمي‌توانيم از ميزباني‌مان استفاده کنيم. در هر صورت تلاش مي‌کنيم که بازي خوبي را به نمايش بگذاريم.
درخشان در مورد اينکه آيا قرار است عصر امروز نشست مازاد را هم به باشگاه بدهد، گفت: ما قطعا ليست مازاد داريم اما بايد ببينيم چه بازيکناني را جذب مي‌کنيم. همين طوري نمي‌ توانيم ليست مازاد خود را ارائه کنيم.
وي در مورد اينکه فکر مي‌کنيد چه زماني سياسي آزاد شود، گفت: همه دوستان تلاش مي‌کنند و رايزني‌هاي لازم را انجام مي‌دهند تا مشکل حل شود. من هم از مقامات قضايي خواهش مي‌کنم به اين موضوع نگاه ملي‌تري داشته باشند زيرا باشگاه بزرگ پرسپوليس با مشکلات زيادي روبه‌روست و در فصل نقل و انتقالات خيلي اقدامات را نمي‌توانيم انجام دهيم. اگر قرار است چکي داده شود به علت اينکه بايد با امضاي مديرعامل باشد نمي‌شود اين کار را انجام داد. ما هم‌اکنون در شرايط خيلي خيلي بحراني هستيم و اميدوارم هر چه زودتر مشکل سياسي برطرف شود.
سرمربي سرخ‌پوشان در مورد وضعيت اميد عالي شاه و اين که درخواست تعليق محروميت او را داده بودند، تصريح کرد: ما دو سه نامه به کميته انضباطي و استيناف نوشتيم تا محروميت بازي سوم و اميد عاليشاه تعليق شود همچنين در خصوص وضعيت مايکل اومانيا که دو کارت گرفته بود و اخراج شده بود صحبت کرديم. اعلام کرديم همين اتفاق براي استقلالي‌ها هم رخ داده و خسرو حيدري محروم شده بود اما؛ او توانست بازي کند. من به دوستانم گفتم که قواعد فيفا را بررسي کنند. اميدوارم راهي باشد که بتوان از اين بازيکنان استفاده کرد. مصدوم و محروم داريم و اين شرايط براي ما سخت است. اميدوارم که راهي وجود داشته باشد که او بتواند به تيم کمک کند.
درخشان در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه به نظر مي‌رسد بازيکنان مصدوم پرسپوليس اشتياقي براي بازگشت به تيم ندارند، افزود: به هر حال مصدوميت بازيکنان شديد و يا جزئي است و مصدوميت‌هاي جزئي خيلي زود برطرف مي‌شود اما مصدوميت‌هاي شديد گاهي زما‌ن‌بر هستند به طور مثال پارگي عضله و کشيدگي شديد باعث مي‌شود تا بازيکنان نتوانند خيلي زود به شرايط آرماني برگردند.
وي ادامه داد: البته من در علم پزشکي وارد نيستم و نمي‌دانم که اگر بازيکنان از دستگاه‌هاي فيزيوتراپي بيشتر استفاده کنند باعث مشکل مي‌شود يا نه اما بايد ديد برنامه‌ريزي پزشک در اين باره چه بوده است اما؛ همان زمان که حقيقي و صادقيان مصدوم شدند پزشکان به من گفتند که اين دو بازيکن 5-4 هفته دور از ميادين هستند اما اين مسأله يک مسأله پزشکي است و من به آن وارد نمي‌شوم اما قبول ندارم که بازيکنان براي برگشتن به ميدان کم‌ انگيزه باشند چون الان شرايط در باشگاه ما به گونه‌اي است که وقتي بازيکني مصدوم مي‌شود و از ميادين دور است از يک سري از پرداختي‌ها هم محروم است و اينطور نيست که همانند بازيکناني که بازي مي‌کنند دريافتي از باشگاه داشته باشند و اين جزو قوانين باشگاه ماست.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد اين که او مي‌خواست محسن مسلمان را به پرسپوليس بياورد اما؛ گفته مي‌شود اين بازيکن راهي استقلال شده‌،‌ اظهار داشت:‌ من هنوز نمي‌دانم که مسلمان به استقلال رفته يا نه اما به من گفته‌اند که توافقاتي در اين زمينه حاصل شده که بازيکن بدهند و بازيکن بگيرند اما در هر حالت بايد بگويم که وقتي ما درخواست جذب اين بازيکن را داشتيم پيشنهاد عجيبي از سوي باشگاه ذوب آهن به ما داده شد چرا که آنها رقمي در حدود دو ميليارد تومان براي رضايتنامه دائمي مسلمان از ما درخواست کردند.
درخشان درباره اين که گفته مي‌شود باشگاه استقلال خوزستان در ازاي ميثم مجيدي بازيکن‌شان براي حضور در پرسپوليس خواهان جذب محمد نوري و مهدي طارمي شده‌اند، گفت: ما مي‌خواهيم در پست‌هايي که نياز به بازيکن داريم بازيکن جذب کنيم اما قرار نيست که نقاط قوت خودمان را از دست بدهيم و نبايد اين طور باشد که براي اين که يک پست را درست کنيم قوت قلب‌هاي مان را از دست بدهيم.مسؤولان استقلال خوزستان دو بازيکن شاخص ما را خواسته‌اند که دادن آنها به تيم لطمه مي‌زند اما فعلا در حال صحبت هستيم تا ببينيم آيا با دريافت مبلغي به تفاهم مي‌رسيم يا نه.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن