تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریبا صادقی: نوع قضاوت‌ها، حواشی را دور می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
فریبا صادقی: نوع قضاوت‌ها، حواشی را دور می‌کند
سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان گفت: دیدار میان تیم‌های ذوب آهن و گاز تهران به آن علت که هر 2 حریف مدعی قهرمانی هستند سنگین و حساس خواهد بود.


فریبا صادقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما مقابل تیم گاز تهران مدافع عنوان قهرمانی لیگ بانوان کار سخت و سنگینی در پیش داریم در حال حاضر تمام توان خود را برای رسیدن به جایگاه صدر جدول رده بندی بکار خواهیم گرفت.

وی گفت: در حال حاضر نسبت به تیم گاز تهران با اختلاف چند پوئن در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفته‌ایم و برای رسیدن به صدرنشینی خواهیم جنگید.

وی در خصوص وضعیت تیم والیبال بانوان گاز تهران اظهار داشت: بازیکنان تیم گاز تهران سال‌هاست که در کنار یکدیگر بازی مِی‌کنند حضور "شبنم علیخانی" پاسور اصفهانی تیم ملی در ترکیب تیم گاز تهران از مهمترین نقاط قوت این رقیب مدعی و سرسخت محسوب می‌شود طبق آنالیزی که از حریف داشتیم به خوبی از نوع کار و عملکردشان شناخت داریم و برای غلبه بر آن‌ها برنامه ریزی کرده‌ایم.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: نوع یادگیری 2 تیم در حدی است که از نظر سطح فنی و کیفی با یکدیگر برابر هستیم و این مسأله رسیدن به برد را سخت‌تر می‌کند.

صادقی در خصوص چگونگی جلوگیری از بروز مسائل حاشیه‌ای در این دیدار اظهار داشت: امیدوارم داوران در زمان سوت زدن و صدور رأی دقت نظر بیشتری داشته باشند البته تاکنون در طول بازی‌های لیگ مشکل خاصی بوجود نیامده و جو مناسبی بر لیگ حاکم است.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن