تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802755415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر ورزش و جوانان از عملکرد فوتبالیست‌ها شگفت زده شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مسئول کمیته فنی مسابقات ناشنوایان:
وزیر ورزش و جوانان از عملکرد فوتبالیست‌ها شگفت زده شد
مسئول کمیته فنی فدراسیون ناشنوایان بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان از عملکرد و سطوح فنی فوتبالیست‌های ناشنوا در رقابت‌های قهرمانی آسیا- اقیانوسیه فوتبال شگفت زده شده است.


مسعود سروری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: فدراسیون و انجمن فوتبال ناشنوایان در جزیره کیش میزبان سومین دوره از مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا- اقیانوسیه بودند، مسابقات انتخابی  با رقابت‌های جهانی 2016 ایتالیا بوده است.

وی ادامه داد: در مسابقات قهرمانی آسیا- اقیانوسیه پیش تر مقرر شده بود که 10 تا 14 تیم شرکت کنند، متاسفانه بدلیل مشکلات مالی که تیم ما مواجه بودند فقط 3 تیم از کشورهای عربستان- عراق- ژاپن0 اعلام آمادگی کردند.

سروری ادامه داد: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شده است. تیم‌های شرکت کننده برای جواز مستقیم به رقابت‌های جهانی 2016 ایتالیا برنامه ریزی‌های بسیاری انجام داده بودند و تیم بازیکنان تیم‌های شرکت کننده به نسبت گذشته بسیار پر قدرت ظاهر شدند و پیشرفت محسوسی داشتند.

وی افزود: تیم ملی فوتبال کشورمان با برنامه‌ریزی‌های منظم انجمن و همکاری فدراسیون ناشنوایان در اجرایی کردن برنامه‌های انجام شده عملکرد بسیار رضایت بخشی را مقابل حریفان ارائه کرده است. ملی پوشان برای کسب عنوان قهرمانی در جزیره کیش تلاش و تمرینات مدون ومنظمی را انجام دادند. بسیاری از ملی‌پوشان برای موفقیت تیم ملی در رقابت‌های آسیا- اقیانوسیه و حضور در رقابت‌های جهانی 2016 ایتالیا از محل کارشان اخراج شدند.

مسئول کیمته فنی مسابقات افزود: تیم ملی فوتبال کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی 12 اردوی مستمر 10 الی 12 روز بر پا کرده است. پتانسیل ملی‌يوشان کشورمان بیش از سطح مسابقات بوده است و کسب عنوان قهرمانی شایسته تیم ملی کشورمان بوده است. ملی‌پوشان پس از تلاش‌های مستمر و مواجه شدن با مشکلات بسیار با تمرکز بالا افتخار آفرینی کردند.

وی افزود: تیم‌های اول و دوم بصورت مستقیم به مسابقات جهانی 2016 ایتالیا راه یافتند. تیم ژاپن که پس از تیم‌های ایران و عربستان در مکان سوم قرار گرفته است برای حضور مستقیم به رقابت‌های جهانی 2016 ایتالیا با مسئولین فدراسیون جهانی رایزنی می‌کنند.

سرمربی ادامه داد: سطح مسابقات غیرقابل تصور و پیش‌بینی بود. تیم عربستان بسیار منظم و تهاجمی و پرقدرت ظاهر شده است، از طرفی تیم ژاپن نیز با بازیکنان تکینکی و تاکتیکی در این رقابت‌ها شرکت کردند. تیم ما در این رقابت‌ها بسیار باانگیزه و هدفمند مبارزه می‌کردند البته ملی‌پوشان ایران از لحاظ قدرتی- تکنیکی و تاکتیکی از سایر بازیکنان برتر و حرفه‌ای‌تر بودند.

وی افزود: گودرزی وزیر ورزش با حضور در جزیره کیش رقابت‌های فوتبال قهرمانی آسیا زیر نظر داشتند. عملکرد بازیکنان و سطح فنی مسابقات گودرزی وزیر ورزش را شگفت‌زده کرده است.
پتانسیل فوتبالیست‌ها ناشنوا بسیار بالا است. گودرزی از مشاهده قدرت بدنی و سطح فنی ناشنوایان رضایت داشتند.

سروری افزود: تلاش و انگیزه فوتبالیست‌ها و ورزشکاران ناشنوا تفاوتی با سایر ورزشکاران کشور ندارد فوتبالیست‌های ناشنوا همانند فوتبالیست‌های معمولی برای موفقیت و احتراز پرچم کشورمان تلاش و تمرینات سختی را انجام دادند ناشنوایان با غیرت و تعصب برای تحقق اهدافشان تلاش می‌کنند متاسفانه توجه ون حمایت از ورزشکاران و فوتبالیست‌های معمولی بیشتر از ورزشکاران و فوتبالیست‌های ناشنوا است امیدواریم دیگر شاهد تبعیض بین ورزشکاران ناشنوا با افراد عادی نباشیم.

مسئول کمیته فنی مسابقات افزود: در کشورمان تقدیر و پاداشی‌ مالی متاسفانه عرف شده است ورزشکاران و مسئولین ورزش نگاه مالی به پاداش‌ها ندارند و پاداش‌های غیرمالی را ارزشمند نمی‌دانند فدراسیون ناشنوایان برپایی اردوها و ایجاد شرایط و زمینه لازم برای تمرین فوتبالیست‌های ناشنوا را به عنوان پاداش برای ملی پوشان قرار داده است فدراسیون هزینه‌های تیم ملی فوتبال ناشنوایان را برای موفقیت در رقابت‌های آسیا- اقیانوسیه و حضور در رقابت‌های جهانی 2016 ایتالیا تامین کرده است.

سروری افزود: پاداش‌های مالی انگیزه فوتبالیست‌ها و ورزشکاران را افزایش می‌دهد و برای ملی پوشانی که کارشان را از دست دادند امیدوار کننده است.

وی ادامه داد: فدراسیون ناشنوایان باید پاداش‌های معنوی از تیم ملی و کادر فنی فوتبال ناشنوایان تقدیر و تشکر می‌کنیم و از زحمات و تلاش‌های فراوان ملی پوشان و کسب عنوان قهرمانی سپاسگزاری می‌کنیم.

مسئول کمیته فنی مسابقات ادامه داد: گودرزی وزیر ورزش در مراسم پایانی صحبت‌هایی را انجام داده است اما در خصوص اهدا پاداش مالی به مسئولان تیم ملی و ملی پوشان مطلبی را بیان نکردند در این باره سخنی را نشنیدم حضور گودرزی وزیر ورزش در رقابت‌های قهرمانی فوتبال آسیا- اقیانوسیه نشان دهنده یاری و حمایت مسئولان ورزش است.

وی افزود: ورزشکاران ناشنوا بسیار با انگیزه هستند پتانسیل ناشنوایان بسیار بالا است ورزشکاران ناشنوا با توجه به محدودیت‌های که با آن مواجه هستند همه تلاششان را برای پیشرفت و احتراز پرچم ایران در میادین بین‌المللی انجام می‌دهند در بسیاری از موارد زحمات و مشکلاتی که ناشنوایان برای انجام تمرین و بدن سازی با آن مواجه هستند بیشتر از یک ورزشکار معمولی است علی رغم مشکلات فراوان شخصی و اجتماعی ناشنوایان متاسفانه توجه و حمایت ویژه و لازم از فدراسیون ناشنوایان و رشته‌ ما و ورزشکاران این حوزه نمی‌شود وزارت ورزش برای توسعه ورزش ناشنوایان،‌فدراسیون را یاری و حمایت کند.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن