تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819369312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی اعضای جدید کمیته مصاحبه تخصصی موسسات فرهنگی قرآن و عترت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معرفی اعضای جدید کمیته مصاحبه تخصصی موسسات فرهنگی قرآن و عترت خبرگزاری پانا: طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، اعضای جدید کمیته مصاحبه تخصصی موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان خراسان رضوی معرفی شدند.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ آذر ساعت 12:46



به گزارش خبرگزاری پانا، با توجه به تغییرات بوجود آمده در روند صدور مجوزهای مربوط به موسسات فرهنگی قرآن و عترت، اعضای کمیته تخصصی موسسات فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی در دور جدید معرفی شده و از سوی سید سعید سرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ابلاغ خود را دریافت کردند. در این ابلاغ آمده است: موسسات فرهنگی قرآن و عترت به عنوان یکی از پایگاههای مردمی در عرصه قرآن و عترت از جایگاه موثری در تبلیغ و ترویج فعالیت های قرآنی در سطح جامعه برخوردار هستند. لذا اهتمام به سه اصل هدایت، حمایت و نظارت بر موسسات و حرکت در راستای اجرایی نمودن سند منشور توسعه فرهنگ قرآنی کشور در انتخاب و گزینش مدیران و منابع انسانی موسسات قرآن و عترت از اهمیت دو چندانی برخوردار است.   اعضای جدید این کمیته دکتر محمد صادق علمی، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی کاظمی نسب، یوسف امینی و حمید صمدی می باشند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن