تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820980933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مشهد برای دفاع از قهرمانی به آب می‌زند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آغاز لیگ شنای باشگاه‌های کشور؛ نماینده مشهد برای دفاع از قهرمانی به آب می‌زند خبرگزاری پانا: رییس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی از اعزام دو نماینده استان جهت شرکت در لیگ شنای باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس خبر داد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ آذر ساعت 09:40



به گزارش خبرگزاری پانا، مجید مشتاق‌عشق گفت: دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های شنای کشور از 20 آذر ماه با حضور 12 تیم در تهران آغاز خواهد شد و تیم‌های سرزمین موج‌های آبی مشهد و شهید شوشتری آموزشگاه‌های نیشابور به عنوان نمایندگان استان به این مسابقات اعزام شده‌اند. وی با اشاره به قهرمانی تیم موج‌های آبی در مسابقات سال گذشته نحوه امتیازبندی مسابقات در سیستم فیناپوند را مورد توجه قرار داد و گفت: این سیستم امتیازبندی به دلیل مقایسه رکوردها با رکوردهای جهانی تأثیر به سزایی در کیفیت و سرعت مسابقات شنا داشته است. مشتاق عشق ادامه داد: تیم موج‌های آبی با 25 و تیم شهید شوشتری با 15 شناگر در این مسابقات حاضر خواهند شد و این در حالیست که بیش از 80 درصد بازیکنان دو تیم را شناگران بومی که دارای چندین رکورد کشوری می‌باشند تشکیل داده‌اند. وی یادآور شد: در تمام دوازده دوره لیگ کشور نمایندگانی از استان حضور داشته‌اند و امسال نیز تیم موج‌های آبی با وجود معدل سنی بسیار پایین آمادگی از بسیار خوبی برای تکرار عنوان قهرمانی سال قبل برخوردار است و رقابت جذابی با رقبای اصلی خود از جمله نفت امیدیه، نفت تهران و پیام مقاومت خواهد داشت. مشتاق افزود: این بازی‌ها در 17 رشته انفرادی و 3 رشته تیمی در 4 مرحله زمانی برگزار خواهد شد که در تلاشیم با اخذ میزبانی مرحله نهایی در اسفند ماه زمینه برگزاری جشن قهرمانی تیم موج‌های آبی در مشهد را فراهم کنیم.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن