تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802410352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرفاوی: به نیمکت استقلال فکر نمی‌کنم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مرفاوی: به نیمکت استقلال فکر نمی‌کنم
کد خبر: ۴۵۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰ - 10 December 2014


سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: این روزها همه برای رسیدن به نیمکت استقلال تلاش می‌کنند اما من به آن فکر نمی کنم.


صمد مرفاوی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: من به این که در آینده به چه تیمی بروم به هیچ عنوان فکر نمی کنم و تمام هدفم موفقیت در جایگاه فعلی یعنی تیم پیکان است. هر کسی می تواند برای رسیدن به نیمکت تیم هایی که دوست دارد نقشه بکشد اما من از این قاعده مستثنی هستم.


وی اظهار کرد: تنها هدف من موفقیت در تیم پیکان و داشتن عملکرد بسیار خوب در این تیم است و تمام تلاشم را برای رسیدن به آن انجام می دهم. اکنون راجع به تیم استقلال صحبت نکنم، بهتر است؛ چرا که این تیم دارای کادر فنی است.


مرفاوی بیان کرد: صحبت کردن درباره تیمی که مربی دارد و در رقابت‌ها حاضر است به هیچ جالب نیست و امیدوارم استقلال موفق باشد.


وی در خصوص دلایل جدا شدن خود از تیم صبا و پیوستن به پیکان تهران گفت: تصمیمی بود که گرفتم و برای آن دلایلی دارم و حتی در قراردادم بندی وجود داشت که در صورت عدم تحقق برخی از مفاد می توانستم جدا شوم.


مرفاوی گفت: جدا شدن از صبا بعد از شش ماه تلاش بسیار سخت بود. برای تغییر وضعیت تیم صبا خیلی کار کردم و حاصل آن قرار گرفتن این تیم در رده ششم جدول بود. البته این حاصل همه مجموعه تیم بود.


وی بیان کرد: باشگاه ها برای رسیدن به موفقیت باید دارای ساختار باشند. شش ماه تلاش شبانه روزی برای تیم صبا انجام دادم اما شرایط مناسب نبود و باشگاه نتوانست به تعهدات خود عمل کند. شش ماه بدون پول کار کردم اما دوستان مصاحبه می‌کنند که جدا شدن من از صبا کار غیراخلاقی بود و باید بدانند که من برای این تیم ایثارگری کردم.


مرفاوی اظهار کرد: من دوست داشتم تا پایان فصل در صبا بمانم اما شرایط مهیا نبود و تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم. جدا شدن از بازیکنانی که با تفکرات من آشنا بودند و با یکدیگر کار و تلاش زیادی کرده بودیم سخت بود.


وی با بیان این که هر روز مسیر تهران تا قم را می‌رفت و می آمد، گفت: دوستان تا توانسته اند مصاحبه و تهدید کرده اند و دستمزد شش ماه کار و تلاش ما را این گونه دادند. هر چقدر دوست دارند باز مصاحبه کنند چرا که گله‌ای از آنها ندارم.


مرفاوی در خصوص شرایط پیکان تهران نیز گفت: این تیم با تفکرات مربیان قبلی بسته شده و به طور قطع باید در نیم ‌صل تقویت شود و تلاش می‌کنیم با جدب بازیکن در پست‌های هافبک و فوروارد تیم را تقویت کنیم. دو، سه بازیکن صبا مدنظر من هستند و اگر باشگاه صبا اجازه دهد آنها را جذب می‌کنیم. فصل نقل و انتقالات است و کار غیراخلاقی و غیرقانونی نمی‌کنیم که به دنبال بازیکن هستیم. مدیران این تیم نمی‌دانم چرا ناراحت شدند از این که چند بازیکن صبا در لیست خرید پیکان قرار دارد؟


وی یادآور شد: تیم پیکان برای ادامه مسیر در لیگ برتر باید صد در صد تقویت شود و امیدواریم بتوانیم بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم. برای من بازیکن خارجی و داخلی فرقی ندارد و کسی که به تفکرات تاکتیکی ما بخورد را می خواهیم.


مرفاوی درباره بازی فردا با سایپا نیز گفت: بازی سختی داریم، چرا که سایپا از ساختار خوبی برخوردار است و شرایط فنی خوبی دارد. دو تیم برای کادر فنی شناخته شده اند و امیدوارم با یک بازی قابل قبول باخت هفته گذشته مقابل سپاهان را جبران کنیم.


مرفاوی در خصوص موفقیت مربیان جوان در لیگ برتر نیز یادآور شد: مربیان جوان تحرکی خوبی به فوتبال داده‌اند که باید حمایت شوند. مربیان جوان می‌توانند در فوتبال ما تاثیرگذار باشند؛ چرا که به مسائل روز دنیا بیشتر آشنا هستند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن