تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819636118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک های بشردوستانه چین وارد اربیل عراق شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کمک های بشردوستانه چین وارد اربیل عراق شد پکن - ایرنا - کمک های بشردوستانه چین در قالب دو هواپیما و به ارزش 30 میلیون یوان وارد اربیل، مرکز اقلیم کردستان عراق شد.


«تان بانگلین» سرکنسول چین در عراق در مراسم رسمی اهدای کمک های ارسالی به «طاهر عثمان» معاون فرماندار استان اربیل گفت که امیدوار است این کمک ها بتواند بخشی از نیازهای آوارگان عراقی را تامین کند.
وی با ابراز همدردی با آوارگانی که به دلیل عملیات وحشیانه گروه تروریستی تکفیری داعش از شهرهای خود آواره شده اند، افزود: چین امیدوار است مشکلات پیش آمده برای مردم عراق هر چه سریعتر پایان یابد و صلح و آرامش بار دیگر در منطقه حاکم شود.
او همچنین یادآور شد که این کمک های انسان دوستانه بخشی از حمایت چین به تلاش های مبارزه با تروریسم عراق، از جمله منطقه کردنشین این کشور محسوب می شود.
معاون استاندار اربیل نیز با قدردانی از کمک های ارسالی چین یادآور شد: منطقه کردستان عراق هم اکنون میزبان 1.6 میلیون آواره عراقی و پناهندگان سوری است و کمک های ارسالی چین برای ما بسیار ارزشمند است.
وی با بیان اینکه این کمک ها در اسرع وقت بین مردم توزیع خواهد شد، به نمایندگی از دولت عراق، مردم کردستان و پناهندگان از دولت و مردم چین قدردانی کرد.
سازمان امور آوارگان سازمان ملل متحد در گزارشی که اخیر منتشر کرد، از آواره شدن نزدیک به یک میلیون و 900 هزار نفر از مردم عراق به دنبال جنایات گروه تروریستی تکفیری داعش خبر داد.
این نهاد وابسته به سازمان ملل متحد همچنین اعلام کرد که حدود 200 هزار نفر از مردم این کشور نیز به خارج از عراق مهاجرت کرده اند.
ماه میلادی گذشته نیز «والری آموس» معاون امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد که بیش از پنج میلیون و 200 هزار عراقی در سراسر این کشور نیازمند کمک هستند.
این آمار در حالی اعلام می شود که نیروهای امنیتی عراق همچنان به عملیات خود علیه تروریست های داعش در مناطق مختلف این کشور ادامه می دهند و در هفته های اخیر به پیشرفت ها و دستاورهای چشمگیری نیز در روند مبارزه خود علیه این گروه تکفیری دست یافته اند.
این در حالی است که مقامات عراقی همچنین به روند ارائه کمک ها به آوارگان این کشور ادامه می دهند.
آساق**1597**1613


19/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن