تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819961924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري بيست و هشتمين نشست طرح تحول نظام سلامت در دانشگاه ايلام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۴۸ب.ظ)
برگزاري بيست و هشتمين نشست طرح تحول نظام سلامت در دانشگاه ايلام در اين نشست رئيس بيمارستان حضرت امام رضا (ع) شهرستان ايوان نيز به بيان گزارشي از وضعيت بيمارستان از اجراي طرح تحول نظام سلامت پرداخت و ضمن بيان رضايتمندي مطلوب مردم از نحوه خدمات دهي در اين بيمارستان، آمادگي خود و مجموعه پرسنل را براي ارائه خدمت هرچه بهتر و بيشتر به مردم اعلام نمود.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر علي دل پيشه در اين جلسه ضمن تقدير از تلاش کارکنان حوزه سلامت استان در راه اجراي مناسب طرح تحول نظام سلامت اظهار کرد: با اجراي اين طرح کيفيت ارائه خدمات به بيماران به گونه اي ارتقاء يافته که علاوه بر مرتفع شدن دغدغه‌هاي مردم، موجبات رضايتمندي عمومي مردم و مسوولان گرديده است.
وي اجراي طرح تحول سلامت را نماد بارز خدمت رساني دولت تدبير و اميد دانست و افزود: طرح تحول نظام سلامت که توسط وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در حال اجرا است، مظهر خدمت واقعي و صادقانه از سوي دولت يازدهم بوده که اجراي طرح تحول نظام سلامت آنرا عملي و اثبات نموده است.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي ايلام ابراز نمود: در روزهاي اخير افتتاح کلينيک هاي ويژه امام خميني (ره) در ميدان 22 بهمن و فرهنگيان در ميدان شهيد کشوري شهر ايلام با حضور قائم مقام وزير بهداشت و مسوولان استاني در همين ابتداي فعاليت خود توانسته اند رضايت مندي مردم در ارائه خدمات درماني را جلب نمايند.
وي در ادامه اين مبحث اضافه نمود: اين کلينيک هاي ويژه افتتاح شده و خدمات دهي در آنان بازتاب ويژه اي داشته و موجبات رضايت و خرسندي مسوولان استاني گرديده است.
دکتر دل پيشه در بخش ديگري از سخنان خود استقبال مردم از اجراي طرح تحول نظام سلامت را نتيجه تلاش ها و زحمات مجموعه دانشگاه علوم پزشکي ايلام در سطح استان عنوان نمود و بيان داشت: در تمام سطح استان استقبال ويژه اي از خدمات دهي حوزه سلامت مشهود است به طوريکه در سفر اخير قائم مقام وزير بهداشت به استان ايلام، در بازديد خود از شهرستان ايوان از استقبال بي نظير مردم از اجراي طرح تحول نظام سلامت در اين شهرستان ابراز شگفتي و خرسندي و از پرسنل بهداشت و درمان اين شهرستان تقدير ويژه اي نمودند.
وي برگزاري جلسات مستمر و مداوم ستاد اجرايي طرح تحول نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکي را در اجراي مطلوب اين طرح مؤثر دانست و تصريح کرد: در اين جلسات نقاط ضعف و قوت سيستم در بخش هاي مختلف طرح تحول نظام سلامت مورد بررسي قرار مي گيرد و موجب تسهيل در اجراي مناسب طرح در سراسر استان شده به گونه اي که وزير محترم بهداشت از برگزاري جلسات ستاد اجراي طرح تحول نظام سلامت در استان ايلام به صورت ويژه تقدير نمودند.
همچنين در اين جلسه رئيس بيمارستان حضرت امام رضا (ع) شهرستان ايوان نيز به بيان گزارشي از وضعيت بيمارستان از اجراي طرح تحول نظام سلامت پرداخت و ضمن بيان رضايتمندي مطلوب مردم از نحوه خدمات دهي در اين بيمارستان، آمادگي خود و مجموعه پرسنل را براي ارائه خدمت هرچه بهتر و بيشتر به مردم اعلام نمود.
در ادامه نيز اعضاء ستاد اجرايي طرح تحول نظام سلامت استان به بيان ديدگاه ها و نقطه نظرات خود در راه اجراي مطلوب تر اين طرح در بخش هاي مختلف دانشگاه پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن