تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813239649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تارتار: مردم قم تیم فوتبال صبا را تنها نگذارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تارتار: مردم قم تیم فوتبال صبا را تنها نگذارند قم - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: مردم قم باید به ورزشگاه بیایند و تیم صبا را تنها نگذارند تا با انگیزه مضاعفی که از آنها می گیریم بتوانیم در بازیهای پیش رو موفق باشیم.


به گزارش ایرنا، "مهدی تارتار" سه شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ملوان انزلی و صبای قم افزود: بازی دشواری را در پیش داریم چرا که ملوان در انتهای جدول است و راهی جز کسب سه امتیاز ندارد.
وی بیان داشت: در خانه بازی داریم و محکوم به برد هستیم و در این بازی هفت بازیکن اصلی خود را به دلائل مختلف چون مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم.
وی ابراز داشت: مساله مالی در حیطه وظایف من نیست و زیاد در مورد آن صحبت نمی کنم اما مسوولان باشگاه 30 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده اند و در بسیاری از باشگاه ها هم به همین منوال بوده است .
سرمربی صبای قم گفت: شکی نیست که مسائل مالی در عملکرد بازیکنان تاثیر گذار است اما مسوولین صبا قول داده اند که همکاری کنند تا بازیکنان تحت اختیار کادر فنی باشند.
وی اظهار داشت: از روز اولی که به صبا آمدم تنها شرطم اسکان در قم بود تا کنار تیم باشم و علاقه خاصی به شهر قم و مردم این شهر دارم.
تارتار بیان داشت: هدف ما بقا در جمع تیم های بالای جدول است و صبای قم همیشه جزء تیم های خوب و پر افتخار لیگ بوده است و تمام تلاش خود را برای حفظ اعتبار این تیم انجام خواهیم داد.
وی با اشاره به شایعاتی در مورد جدایی چند بازیکن تاثیرگذار از صبای قم افزود: به تمام بازیکنان خود نیاز داریم و آنان هم تابع تصمیمات باشگاه هستند و گمان نمی کنم بازیکنان اصلی خود را از دست بدهیم.
وی ادامه داد: باشگاه سپاهان اصفهان روزبه چشمی مدافع جوان ما را می خواهد اما ما نیز در قبال واگذاری این بازیکن خواستار جذب مهدی شریفی مهاجم سپاهان هستیم، ابوالفضل ابراهیمی هافبک ما نیز مورد تقاضای چند تیم است که در صورتی او را واگذار خواهیم کرد که به جایش تیم متقاضی سه بازیکن به صبا بدهد.
سرمربی صبای قم با اشاره به زمزمه های جدایی مارکو آیوبل مهاجم برزیلی صبای قم ابراز داشت: دلیل جدایی او مشکلات مالی نیست چرا که باشگاه قرار است مشکلات او را حل کند اما مسائل خانوادگی و عاطفی مارکو را دچار مشکل کرده است و قصد دارد به برزیل برگردد ولی سعی داریم او را متقاعد کنیم در صبا بماند.
وی با اشاره به این که در بازی فردا باید در مقابل تیمی قرار بگیرد که پدر همسر او هدایتش را بر عهده دارد گفت: فیروز کریمی استاد من است اما در فوتبال حرفه ای هر کسی خود را بیشتر از دیگران دوست دارد و تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم خود انجام می دهم.
دیدار تیم های صبای قم و ملوان انزلی از چارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور عصر روز چهارشنبه در استادیوم یادگار امام(ره) قم برگزار می شود.ک/3
7408/ 550/


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن