تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802447574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«تیم جمع کن» دوباره همه کاره تیم امید شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: «تیم جمع کن» دوباره همه کاره تیم امید شد
با کناره گیری محمد خاکپور از تیم ملی امید، دوباره هومن افاضلی همه کاره این تیم شد.
نویسنده : میثم بهرامی 


تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی از سوم فروردین بازی‌های مقدماتی المپیک را شروع می کند که هنوز سرمربی اش مشخص نشده است. قرار بود کرانچار سرمربی شود که وزارت ورزش با حضور او مخالفت کرد و پس از کرانچار هم فدراسیون به سراغ گزینه های داخلی آمد و خیلی زود تصمیم گیری کرد.
ظهر امروز بود که هادی آیت اللهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال پس از خروج از جلسه هیات رئیسه در جمع خبرنگاران حاضر شد و بحث حضور سرمربی خارجی در تیم امید را منتفی اعلام کرد. آیت اللهی در این مورد گفت: «با توجه زمان اندکی که پیش رو داریم بهتر است تا مربی ایران به دلیل آشنایی کامل با شرایط بازیکنان و تیم ملی امید انتخاب شود تا در 50 روز فرصت باقیمانده مناسب ترین آماده سازی برای تیم امید انجام شود.»
او البته اعلام کرد که فعلا تا مشخص شدن وضعیت، محمد خاکپور و هومن افاضلی برنامه ها را پیش می برند: «امروز گزارش خود را به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه کردیم و طی آن مقرر شد اگر تا قبل از 24 آذرماه موضوع انتخاب سرمربی حل نشود، کادر قبلی متشکل از محمد خاکپور و هومن افاضلی برنامه ها را پیش ببرند تا تصمیم گیری نهایی درباره سرمربی تیم ملی امید انجام شود.»
اعلام چنین تصمیمی از سوی فدراسیون فوتبال عجیب و غیر قابل پیش بینی نبود. فدراسیون فوتبال بارها در مورد انتخاب سرمربی تیم های ملی به مشکل خورده که هر بار مربیان ایرانی که در کنار آن تیم حضور داشته اند را به عنوان مسئول قرار داده تا تکلیف مشخص شود. معمولا هم قرعه به نام هومن افاضلی می افتد؛ گزینه ای که چند سالی است در فوتبال ایران به عنوان «سرمربی موقت» شناخته می شود.
اما این بار محمد خاکپور وارد بازی فدراسیون فوتبال نشد و بلافاصله خودش را کنار کشید. او که می دانست در نهایت ممکن است فدراسیون رای به سرمربیگری افاضلی و دستیاری خاکپور بدهد، حاضر نشد اعتبار و نام خود را به خطر بیندازد و عصر امروز از تیم ملی امید کناره گیری کرد. خاکپور پس از کناره گیری از تیم ملی امید به فارس گفت: «آنهایی که مرا می شناسند از عدم وابستگی من به فوتبال و بی علاقگی من به حضور و فعالیت در این عرصه آگاهی داشته و می دانند که همیشه از سیستم حاکم به فوتبال کشور ناراضی و حضور برخی افراد در مسندهای مختلف فوتبالی را خیانت به فوتبال و جوانان کشور می دانسته و می دانم. با این حال حضور حبیب کاشانی دوست بیست و چندساله من و نیت او برای خدمت به جوانان موجب شد تا با تمام مشغله کاری و مشکلات زندگی شخصی خود برای کمک به تیم المپیک ایران بدون چشم داشت مالی و دریافت حکم و پست و مقام با او همراه شوم. حالا هم نمی دانم که چگونه به خود اجازه می دهند برای من تعیین تکلیف کرده و نامم را کنار عوامل خود بگذارند! و بگویند که کماکان به کارشان در تیم امید ادامه می دهند!همانطور که گفتم دلیلم برای آمدن، حبیب کاشانی بود و طبیعتا وقتی او کناره گیری کردند دیگر بودن من دلیلی نداشته و ندارد.»
او که از مسئولان فدراسیون فوتبال به شدت ناراحت است ادامه داد: «از اساتید محترم کمیته فنی و نایب رئیس معظم خواهش دارم نام مرا هیچ جا و به هیچ عنوان مطرح نکرده و همچنان با توجه به اولویت اصلی شان که همان منافع شخصی است و نه منافع ملی تصمیم گیری نمایند.»
خاکپور در مصاحبه اش نشان داده که شدیدا از مسئولان فدراسیون فوتبال ناراحت است؛ شاید به این دلیل که نام او در کنار نام فردی قرار گرفته که خاکپور خودش را بسیار برتر از او می داند. در هر حال این برنامه ای بود که باید عملی می شد تا دوباره فدراسیون فوتبال تیم ملی امید را به مربی ای کم هزینه و حرف گوش کن بدهد. با وقت کشی های انجام شده، حالا فدراسیون با خیال راحت می تواند هدایت تیم امید را به گزینه مورد نظر خود بدهد. البته شاید فدراسیون انتظار داشت که این برنامه کمی دیرتر به نتیجه برسد اما کناره گیری خاکپور، مسیر را هموار کرد تا برنامه فدراسیون خیلی زود به نتیجه برسد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن