تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان کرمانی پیشتاز در پژوهش های برگزیده شانزدهمین جشنواره خوارزمی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانش آموزان کرمانی پیشتاز در پژوهش های برگزیده شانزدهمین جشنواره خوارزمی تهران-ایرنا- دبیر بخش دانش آموزی شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی گفت: دانش آموزان استان کرمان با شش طرح منتخب در صدر طرح های برگزیده بخش دانش آموزی شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی قرار دارند.


به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، دکتر «حسن ساعی دهقان» روز سه شنبه در نشست شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی که در محل وزارت علوم برگزار شده بود، گفت: در سال جاری تعداد 20 هزار و 702 طرح مربوط به دانش آموزان و هنرجویان دوره متوسطه به دبیرخانه استانی جشنواره جوان خوارزمی ارائه شد.
وی ادامه داد: طرح ها پس از بررسی کارشناسی استانی در گروه های تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفتند و از این تعداد هزار و 48 طرح برتر به عنوان طرح های منتخب استانی به مرحله کشوری راه یافتند.
دهقان گفت: این طرح ها در گروه های تخصصی برق و الکترونیک، کامپیوتر، مکاترونیک، مکانیک، فیزیک، نجوم، شیمی، ریاضی، عمران، علوم زیستی و پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی و غیره مورد ارزیابی مجدد قرار گرفته و تعداد 99 طرح به مرحله داوری نهایی جشنواره راه یافت.
وی افزود: با همکاری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و ارزیابی نهایی توسط هیات داوران مشترک بین دو وزارتخانه علوم و آموزش و پرورش از این 99 طرح در نهایت تعداد 33 طرح به عنوان طرح های برگزیده نهایی کشوری بخش دانش آموزی شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی انتخاب شدند.
دبیر بخش دانش آموزی شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی گفت: استان کرمان با شش طرح برگزیده در صدر طرح های برگزیده بخش دانش آموزی شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی قرار دارد و پس از آن استان خراسان رضوی با پنج طرح برگزیده در رتبه دوم و استان های یزد، فارس و تهران هر کدام با سه طرح برگزیده در رتبه سوم قرار دارند.
دهقان هدف از برگزاری بخش دانش آموزی جشنواره جوان خوارزمی را به چالش کشیدن همه جوانان در عرصه خلاقیت و نوآوری و فراهم کردن زمینه های لازم برای ایجاد، پرورش و رشد استعدادهای و خلاقیت ها و ترویج و تعمیق روحیه پرسشگری ، پژوهش و فراگیری حل خلاقانه مسائل و ارتقاء مهارت های حرفه ای عنوان کرد.
وی خاطر نشان کرد: ستاد بخش دانش آموزی جشنواره جوان خوارزمی تلاش می کند با برنامه ریزی علمی ، انجام فعالیت های کارشناسی و بهره گیری از حمایت های علمی و مادی تمامی نهادها و موسسات و مراکز علمی ، پژوهشی ، صنعتی و تولیدی در این امر خطیر گام های موثری بردارد تا ضمن رشد کیفی جشنواره زمینه حضور تعداد بیشتری از دانش آموزان و هنرجویان را در این عرصه مهم علمی فراهم آورد.
علمی(3)**2038**1599


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن