تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان: باپیروزی دربازی های برگشت، چهارم می شویم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان: باپیروزی دربازی های برگشت، چهارم می شویم گرگان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: سه بازی مهم درنیم فصل دوم (دور برگشت) لیگ برتر بسکتبال داریم که پیروزی در آنها باعث چهارمی تیم گرگان می شود.


به گزارش ایرنا، "اسداله کبیر" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی های دور برگشت تیم شهرداری در برابر تیم های نفت آبادان، ثامن مشهد و پمینا اصفهان و به میزبانی گرگان است.
وی همچنین با اشاره به بازی شامگاه دوشنبه این تیم گفت: اگر بازیکنان مانند اواخر نیمه دوم این دیدار در برابر فولاد هفت الماس قزوین، بازی کنند حتی برابر تیم مدعی مهرام نیز با توجه به میزبانی گرگان، شانس پیروزی خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه شهرداری تیم خوبی بوده و به حمایت مردم و اهالی رسانه نیازمندیم، افزود: البته از نظر روحی و روانی باید کار بیشتری روی بازیکنان انجام شود.
کبیر با بیان اینکه رضایت هواداران مهم ترین هدف تیم است افزود: به تماشاگران قول قرار گرفتن در مکان چهارم جدول را داده ایم هر چند هنوز در رتبه پنجم قرار داریم.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص دیدار برابر هفت الماس قزوین گفت: این بازی برای ما حساسیت خاصی داشت زیرا می دانستیم که هفت الماس رقیب جدی برای کسب عنوان چهارمی است و اگر نتیجه این بازی را واگذار می کردیم شانسی برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر نداشتیم.
وی همچنین در خصوص عملکرد بازیکنان اظهار داشت: نتیجه کلی تیم، مهمتر از عملکرد فردی بازیکنان است.
سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین نیز در خصوص دیدار برابر شهرداری گرگان اظهار کرد: تیم شهرداری بیش از ما به این پیروزی احتیاج داشت و این پیروزی را به هواداران تیم شهرداری گرگان و به ویژه سرمربی این تیم تبریک می گویم.
"اسلامی" ادامه داد: از باخت تیم قزوین ناراحت هستم و مسوولیت آن را به عنوان مربی می پذیرم، اما از این که تیم گرگان بازی را برده و در برابر هواداران سربلند شده، خوشحالم.
وی که سابقه بازی در دهه های گذشته در تیم گرگان را دارد، تاکید کرد: امیدوارم با این پیروزی مشکلات تیم شهرداری حل شود.
اسلامی در خصوص تیم خود گفت: بازیکنان تیم ما جوان هستند و زحمت خود را کشیده اند و در اوج شایستگی بازی را واگذار کردند.
وی تصریح کرد: چهار بازیکن 18 ساله و یک بازیکن 15 ساله داریم که به علت امتحان همراه تیم نبودند، همچنین سه بازیکن 21 و 22 ساله داریم و فقط "محمد شاهسوند" بازیکن باتجربه تیم است، اما در مجموع از همه بازیکنان راضی هستم .
اسلامی در خصوص استفاده نکردن از بازیکن تاثیرگذار تیمش در این بازی اظهار کرد: "وحید اسلامی" امروز آمادگی بازی را داشت، اما ریسک نکردم زیرا وی در برابر پتروشیمی به شکل جدی آسیب دید، برای من سلامتی بازیکن از کسب پیروزی مهم تر است.
سرمربی تیم بسکتبال فولاد هفت الماس قزوین درباره تماشاگران گرگان گفت: من به تماشاگران گرگانی احترام می گذارم چون بسکتبال را می فهمند اما باید با تیم مهمان بیشتر از این مدارا کنند.
اسلامی از اظهارنظر درباره داوری خودداری کرد.
دیدار تیم های بسکتبال "شهرداری گرگان" و "فولاد هفت الماس قزوین" از هفته هشتم و پایانی دور رفت رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه دوشنبه با نتیجه 64 بر 59 به سود تیم گرگان به پایان رسید.
7467/601


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن