تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798681650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين نشست شوراي عالي اقامه نماز و امر به معروف شهرداري تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۵۸ق.ظ)
نخستين نشست شوراي عالي اقامه نماز و امر به معروف شهرداري تهران نخستين نشست شوراي عالي اقامه نماز و امر به معروف شهرداري تهران با رياست محمد باقر قاليباف و با حضور كليه معاونان شهردار و اعضاي اين شورا برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، شهردار تهران طي سخناني در نشست شوراي عالي اقامه نماز و امر به معروف شهرداري تهران گفت: هم‌اکنون عمليات ساختماني 128مسجد از مجموع 400 مسجدي كه شهرداري تهران تا پايان برنامه پنج ساله توسعه شهري برنامه‌ريزي کرده است، به پايان رسيده و مديريت شهري براي انجام اين تعهد در سه سال پيش رو عزم جدي دارد.
وي در ادامه توجه به دو ركن اقامه نماز و امر به معروف را جزو متن فعاليت روزانه مديران شهري دانست، گفت: ضعف مديريت، بي‌سر و ساماني و پراكنده‌كاري از چالش‌هاي مهم در حوزه فرهنگ به شمار مي رود. اين در حالي است که به هر ميزان در فعاليت‌هاي فرهنگي عمق‌بخشي وجود داشته باشد، به همان ميزان نتيجه حاصل مي‌شود.
شهردار تهران با تاكيد بر يكپارچگي در انجام فعاليت‌هاي فرهنگي، وجود مركز فعاليت‌هاي ديني را در راستاي هم‌افزايي و برجسته‌سازي حوزه دين در ميان ساير عرصه‌ها دانست و افزود: وظيفه اين تشكيلات رصد و تحليل محتواي توليدي توسط بدنه شهرداري و اصلاح انحرافات احتمالي است.
رئيس شوراي عالي اقامه نماز و امر به معروف در ادامه با بيان اينكه تمركز در سياست‌گذاري و محتوا و خلاقيت در شيوه و اجرا لازمه كار فرهنگي است، خاطرنشان كرد: تنظيم محتوا، رصد فعاليت‌ها و هدايت دقيق براي قرارگرفتن در مجراي صحيح از اهم وظايف مرکز فعاليت‌هاي ديني است و تمركز در حوزه دين، دغدغه اول و آخر آن به شمار مي‌رود. اين مركز ويژه است و روح دين، اخلاق و معنويت را به سيستم مي‌دمد.
وي همچنين توجه ويژه به فعاليت‌هاي فرهنگي در مساجد را متذكر شد و اظهار داشت: نبايد مساجد را پس از ساخت، به حال خود رها كرد بلکه بايد از تمام ظرفيت‌ها در شكوفايي و بالندگي مساجد استفاده کرد و آنها را همچنان در خط انقلاب، ثابت‌قدم نگه داشت. بايد خود را موظف بدانيم که حداقل يک نوبت نماز را به جماعت اقامه کنيم.
وي با اشاره به موضوع اعتبارات تخصيص يافته به مساجد در مناطق 22 گانه شهرداري تهران، تصريح کرد: بايد اين اعتبارات با هماهنگي و نظر مركز فعاليت‌هاي ديني هزينه شود و در صورت عمل‌نشدن به تعهدات مربوطه، اين موضوع با هماهنگي معاونت امور مناطق پيگيري شود. در مناطق نيز اين ظرفيت وجود دارد كه اعتبارات اين بخش را به خوبي جذب کرده و آن را افزايش دهند.
به گفته شهردار تهران به رغم مشكلات موجود توجه به اعتبارات مساجد جزو وظايف ذاتي مناطق22 گانه است و با همت شهرداران مناطق، اين موضوع قابل حل است.
همچنين در اين نشست تعدادي از اعضاي شوراي عالي اقامه نماز و امر به معروف شهرداري تهران شامل حجت‌الاسلام والمسلمين امرودي معاون امور اجتماعي و فرهنگي، حجت‌الاسلام والمسلمين صادق‌زاده رئيس مرکز فعاليت‌هاي ديني، محسن پيرهادي رئيس بسيج، دادوش هاشمي معاون امور مالي و اقتصادي، شهرام گيل‌آبادي رئيس مرکز ارتباطات و امور بين‌الملل و همچنين حجت‌الاسلام والمسلمين اشرفي پيرامون اقامه اين فرايض، به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در جريان اين نشست اعضاي شورا ضمن بحث و بررسي پيرامون وظايف اين شورا، نظرات خود را درباره توجه بيشتر به عمل و محتواي اين فرايض در ميان كارمندان و جامعه اسلامي مطرح کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمين صادق‌زاده دبير شوراي عالي اقامه نماز و امر به معروف شهرداري نيز ضمن تشكر از برگزاري اين نشست، حضور موثر و متناوب مديران شهري در صفوف نماز جماعت را موجب ترغيب كارمندان آن مجموعه دانست كه موجب روسفيدي در پيشگاه حضرت حق خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن