تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815308091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاهان به دنبال صدرنشيني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آذر ۱۳۹۳ (۹:۵۸ق.ظ)
هفته هفدهم ليگ برتر فوتبال سپاهان به دنبال صدرنشيني با برگزاري سه بازي هفته هفدهم ليگ برتر در شهرهاي قم، اصفهان و کرج آغاز خواهد شد
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري موج، هفته هفدهم ليگ برتر فوتبال کشور با برگزاري سه ديدار از فردا (19 آذر) آغاز خواهد شد که در مهمترين ديدار سپاهان براي صدرنشيني برابر گسترش فولاد قرار خواهد گرفت. مروري داريم بر بازي هاي اين هفته:

سپاهان - گسترش فولاد
در مهم ترين بازي روز اول هفته هفدهم سپاهان در خانه ميزبان گسترش فولاد است. اين ديدار از آن جهت مهم است که سپاهان در ادامه روند صعودي خود در جدول مي تواند با اين پيروزي به طور موقت صدرنشين شود. شاگردان فرکي هم اکنون با 30 امتياز هم امتياز با نفت تهران در جايگاه دوم جدول هستند و يک لغزش از شاگردان منصوريان آن را صدرنشين هفته هفدهم خواهد نمود. البته اين کار آساني در برابر شاگردان فراز کمالوند در تيم گسترش فولاد نخواهد بود و کسب هر نتيجه اي به جز پيروزي مي تواند سپاهان را حتي تا جايگاه پنجم جدول با توجه به نتيجه گيري حريفانش پايين بياورد. بنابرين سپاهان براي دور نشدن از صدر بايد برنده شود.
از سوي ديگر گسترش هم نمي خواهد با سقوط در جدول و رسيدن به منطقه خطر به عنوان يک فانون به دست تعطيلات نيم فصل را آغاز کند. هرچند که کار آساني نيست اما گسترشي ها مي روند که با خاطره اي خوش اصفهان را ترک و وارد تعطيلات ليگ شوند.

صباي قم - ملوان
دو تيم تازه مربي عوض کرده يعني صباي قم و ملوان بندرانزلي اين هفته در قم برابر يکديگر قرار خواهند گرفت. البته جداي صبا که در جدول شرايط خوبي دارد اما نتوانست مرفاوي را حفظ کند و حالا سکان هدايت آن در دست مهدي تارتار قرار گرفته، ملوان فيروز کريمي شرايط مناسبي ندارد. فيروز کريمي که معمولا متخصص نگه داشتن تيم ها در جدول است و اين بار اين وظيفه در انزلي به او سپرده شده است کار بسيار دشواي در قم دارد. او از يک طرف بايد توقعات هواداران پرشور ملوان را برآورده کند و از سوي ديگر بايد به فکر چند پيروزي متوالي باشد تا بتواند اين تيم را حداقل به ميانه هاي جدول برساند. البت که اين کار براي کريمي آسان نيست ولي او قول داده تمام تلاشش را براي تحقق اين موضوع به کار گيرد.
بايد ديد در اين رويارويي دو مربي که نخستين بار است روي نيمکت تيم هاي خود مي نشينند و بي ترديد جالب خواهد بود کداميک پيروز ميدان خواهند بود.

سايپا - پيکان
تيم رده ششمي سايپا در يک بازي حساس برابر ديگر تيم خودرساز ليگ برتر يعني پيکان قرار خواهد گرفت. سايپا با مجيد جلالي 23 امتيازي است و در رده ششم جدول قرار دارد. اين يعني جلالي و شاگردانش براي حفظ موقعيت خود در جدول و ادامه روند صعودي خودشان به اين سه امتياز حسابي احتياج دارند.
از سوي ديگر صمد مرفاوي هم با پيکان شروع خوبي نداشت و در اولين حضورش نتيجه را به سپاهان اصفهان واگذار کرد. اکنون مرفاوي به دنبال آن است که در بازي با سايپا اميدها را براي پيکان حفظ و انتخاب خودش را موجه نشان دهد. پيکان با 17 امتياز در رده دوازدهم جدول جاي دارد و با کمي لغزش در معرض خطر قرار خواهد گرفت. سايپا در ادامه راه شايد برخي بازيکنان خوبش را از دست بدهد و شايد اين اتفاق براي پيکان هم رخ دهد با اين حال گرفتن 3 امتياز اين ديدار خانگي مي تواند جلالي را با خيال راحت تري به تعطيلات بفرستد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن