تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801772930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولويت فدراسيون واليبال ايران ميزباني قهرماني آسيا بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۴۴ب.ظ)
داورزني: اولويت فدراسيون واليبال ايران ميزباني قهرماني آسيا بود رييس فدراسيون واليبال گفت: در نشست هيات رييسه کنفدراسيون واليبال آسيا اولويت فدراسيون واليبال ايران کسب ميزباني مسابقات قهرماني آسيا بود و موفق شديم به اين مهم دست پيدا کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي فدراسيون واليبال، محمدرضا داورزني افزود: ميزباني قهرماني آسيا از چند جهت براي فدراسيون واليبال اهميت داشت که نخستين مورد آن امکان صعود مطمئن تر و راحت تر به المپيک 2016 بود.
وي با بيان اينکه دو فرمول براي صعود به بازي هاي المپيک از سوي کنفدراسيون واليبال آسيا به فدراسيون جهاني پيشنهاد شده است، گفت: در فرمول پيشنهادي ايران و استراليا، قهرمان مسابقات آسيا مستقيما به بازي هاي المپيک صعود مي کند و اگر اين فرمول پذيرفته شود، ميزباني مسابقات واليبال قهرماني آسيا در ايران براي صعود تيم ملي کشورمان به المپيک اهميت زيادي خواهد داشت.
رييس فدراسيون واليبال در ادامه به رتبه و جايگاه ايران در رده بندي جهان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تيم ملي واليبال ايران در رتبه دهم جهان قرار دارد که 30 امتياز آن از قهرماني آسيا به دست آمده است و از اين جهت هم دفاع از عنوان قهرماني در آسيا و حفظ اين 30 امتياز در رده بندي جهاني برايمان خيلي مهم است.
وي در باره ميزباني زير 23 ساله ها گفت: ميزباني مسابقات واليبال قهرماني زير 23 ساله هاي آسيا هرگز از ما نگرفته نشد. در حاشيه گنگره جهاني واليبال در ايتاليا با مسئولين AVC مذاکراتي در خصوص ميزباني هاي 2015 داشتيم و ما به نوعي با آنها معاوضه کرديم و ميزباني زير 23 سال را داديم و قهرماني آسيا را گرفتيم تا ميزباني خود را در اين رقابت ها محکم تر کنيم.
رييس فدراسيون واليبال در خصوص ميزباني باشگاه هاي آسيا نيز گفت: در خصوص باشگاه هاي آسيا هم بايد بگويم با توجه به تجربه قبلي که در تهران برگزار کرديم و بيشتر هزينه بر عهده فدراسيون افتاد و همچنين در نظر گرفتن ميزباني سال آينده مان در قهرماني آسيا و ليگ جهاني اصرار زيادي براي اخذ اين ميزباني نداشتيم. همچنين AVC و هيئت رئيسه آن تمايل و اصرار داشت اين نوع ميزباني ها را به کشورهايي که در حال توسعه هستند بدهد.
داورزني در پايان گفت: ما از سال 91 که ميزباني مسابقات نوجوانان، جوانان و باشگاه هاي آسيا را برگزار کرديم، تصميم گرفتيم ديگر به هيچ عنوان ميزباني هاي آسيايي را تقبل نکنيم، مگر در شرايط خاص مثل هجدهمين مسابقات قهرماني مردان آسيا.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن