تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819231742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنگام بروز حوادث بايد توانمندي بخش خصوصي را مد نظر داشته باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۵۰ب.ظ)
هنگام بروز حوادث بايد توانمندي بخش خصوصي را مد نظر داشته باشيم استاندار فارس گفت: بخش خصوصي استان فارس نيز مي تواند در مواقع لزوم مد نظر براي رفع مشکل واقع شود زيرا در زماني که راه هاي استان با مشکل مواجه هستند مي توان از ماشين آلات بخش خصوصي براي رفع مشکلات استفاده کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد احمدي ظهر دوشنبه در همايش مديريت بحران استان فارس، گفت: توانمندي هاي دستگاه هاي مختلف بايد در ستاد مديريت بحران استان مد نظر قرار داده شود تا در زمان بروز حوادث کمبودي احساس نشود.
احمدي تاکيد کرد: بخش خصوصي استان فارس نيز مي تواند در مواقع لزوم مد نظر براي رفع مشکل واقع شود زيرا در زمانيکه راه هاي استان با مشکل مواجه هستند مي توان از ماشين آلات بخش خصوصي براي رفع مشکلات استفاده کرد.
وي يادآور شد: خشکسالي از جمله مشکلات استان فارس بود که با تلاش هاي انجام شده اعتبارات خشکسالي استان فارس در سال جاري به 126 ميليارد تومان رسيد.
استاندار فارس افزود: بايد به اين نکته نيز توجه داشت که تمامي حوادث جاده اي به دليل مشکلات راه ها نيست بلکه به کم توجه اي راننده و عدم توجه به خودرو نيز بستگي دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن