تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819851900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي پروژه هاي شهري با مشارکت ويژه جوانان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۴۳ب.ظ)
اجراي پروژه هاي شهري با مشارکت ويژه جوانان شهردار منطقه 9 در چهارمين نشست شهرياران جوان مناطق 22 گانه پايتخت با اشاره به ايجاد بستر مناسب براي فعاليت داوطلبانه شهروندان در اداره امور شهر و جامعه گفت: ايجاد بستر مناسب براي مشارکت شهروندان؛ به ويژه جوانان در اجراي پروژه هاي شهري ضروري است و پيشرفت، رشد و توسعه را به دنبال دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدعليرضا حسيني ضمن گراميداشت ايام ماه صفر و اربعين حسيني گفت: اگر قيام امام حسين (ع) و واقعه کربلا نبود، زحمات انبياء الهي و پيامبر عظيم الشان اسلام به نتيجه نمي رسيد.
وي با بيان اينکه در فرهنگ اسلامي و سنت نبوي جايگاه جوانان مشخص است نيز اظهار داشت: خانه شهرياران جوان با نظر مساعد شهردار تهران و مجموعه مديريت شهري تهران با هدف ارتقا و توانمندسازي جوانان و مشارکت آنان در اجراي برنامه ها تشکيل شد و فرصتي مناسب براي بهره مندي مديريت شهري از ايده ها و خلاقيت اين قشر جامعه به وجود آمد.
حسيني تصريح کرد: امروزه جوانان نقش بسيار عمده اي را در جامعه ايفا مي کنند و با پيگيري هاي مستمر جوانان است که مي توان بستر مناسبي را در جامعه ايجاد کرد و با استفاده بهينه از اين فضاها جوانان به عنوان بازويي قدرتمند در کنار مديران شهري، ايفاي نقش مي کنند.
در ادامه اين نشست، محمد ابويي، رئيس خانه شهرياران جوان، با اشاره به حضور بالاترين مقام ارشد هر منطقه از پايتخت در جلسه گفت: جهت ارتقاي نقش جوانان در تمام مسائل حوزه جوانان حضوربالاترين مقام منطقه، شهردار است که به لطف خداوند اولين اتفاق در منطقه 9 کليد خورد و اميدواريم که با حضور شهرداران مناطق 22گانه بتوانيم سياست ها و چالش هاي هر منطقه را توسط شهرداران مناطق و معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه شناسايي و در جهت رفع آن اقدام کنيم.
وي ضمن گراميداشت روز دانشجو ابراز اميدواري کرد: فضاي دانشجويي عرصه تحول و به چالش کشيدن سياست ها و مسائل روزمره زندگي و پلي به سوي تحول و آباداني کشور در حوزه هاي اقتصادي، اجتماعي وفرهنگي و همچنين درتمام حوزه هاي کشور باشدو دانشجويان که بدنه اصلي شهرياران جوان را تشکيل مي دهند با تقويت روحيه خواستن و توانستن و به عنوان يک گروه موفق در تمام عرصه ها بدرخشند و نقش اساسي را ايفا کنند.
وي ادامه داد: شهرياران جوان که بصورت نيروي فعال در سطح منطقه فعال هستند آمادگي لازم جهت هر گونه تغيير و تحول در سطح منطقه را دارند و به تبيين موضوعات کاري در مناطق مختلف مي پردازندو در آينده مي توانيم از تمام ظرفيت هاي درون شهري و برون شهري و در رابطه با ارتقاي نقش مشورتي خارج از مديريت شهري مانند سازمان جوانان و ساير نهادهاي مرتبط بهره مند شويم.
ابويي در خصوص موقع استراتژيک منطقه 9 نيز گفت: منطقه 9 به دليل شرايط استراتژيک بعنوان دروازه ورودي غرب تهران است که به دليل تردد افراد در اين مناطق احتمال آسيب هاي اجتماعي بسيار زياد است و بنابراين با کمک نيروي شهرياران جوان مي توان از اين آسيب ها جلوگيري کرد.
وي خاطر نشان کرد: نهاد سازي و ساختار سازي جوانان در حوزه اجتماعي، شبکه سازي و تيم سازي در حوزه امور شهري، استفاده از ظرفيت هاي علمي در سطح فرهنگي و هنري و NGOها در قالب سازمان هاي مردم نهاد و کانون هاي فرهنگي مساجد نيز از جمله اقداماتي است که در دستور کار قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن