تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798606349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران و روسیه سند برنامه اقدام مشترک در زمینه مبارزه با مواد مخدر امضا کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ایران و روسیه سند برنامه اقدام مشترک در زمینه مبارزه با مواد مخدر امضا کردند مسکو-ایرنا- "عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و "ویکتور ایوانف" رییس سازمان مبارزه با قاچاق مواد مخدر روسیه، سند "برنامه اقدام مشترک در زمینه مبارزه با مواد مخدر برای سال های 2015 - 2018 " را امضا کردند.


به گزارش ایرنا، این سند روز دوشنبه در دیدار رحمانی فضلی وزیر کشور و ایوانف رییس سازمان مبارزه با قاچاق مواد مخدر روسیه امضا شد که در جریان آن دو طرف در مورد همکاری ایران و روسیه در مساله مبارزه با قاچاق مواد مخدر در عرصه های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی گفت و گو و مذاکره کردند.
در سند "برنامه اقدام مشترک در زمینه مبارزه با مواد مخدر برای سال های 2015 - 2018 " بر عزم ایران و روسیه برای ایجاد ساز و کار تبادل اطلاعات عملیاتی ازجمله اطلاعات در مورد اراضی کشت خشخاش و مراکز تولید مواد مخدر تاکید شده است.
بر اساس این سند طرف های ایرانی و روس مکانیسم برای همکاری در زمینه اجرای عملیات جستجوی مواد مخدر و مسدود کردن کانال های قاچاق آن مطابق با قوانین داخلی خود را تنظیم می کنند.
علاوه بر آن ایران و روسیه متعهد شده اند به تبادل اطلاعات در مورد ترانزیت قاچاق مواد مخدر از افغانستان ازجمله از طریق دریای خزر بپردارند.
همچنین دو طرف در این سند موافقت کرده اند که به مبادله اطلاعات در مورد قاچاقچیان مواد مخدر مسیرهای قاچاق مواد افیونی ، انواع جدید مواد روانگردان و افراد دست اندرکار پولشویی درآمدهای حاصل از قاچاق مواد مخدر بپردازند.
مطابق سند "برنامه اقدام مشترک در زمینه مبارزه با مواد مخدر برای سال های 2015 - 2018 نهادهای مبارزه با مواد مخدر ایران و روسیه به تبادل اطلاعات در مورد کانال های ترانزیت مواد مخدر و اجرای عملیات برای انسداد آن خواهند پرداخت.
در این سند همچنین همکاری برای مداوای معتادان به مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد به این مواد پیش بینی شده است.
وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران در دیدار با ویکتور ایوانف رییس سازمان فدرال مبارزه با قاچاق مواد مخدر روسیه بر همکاری تهران و مسکو در مساله مبارزه با قاچاق مواد مخدر در عرصه بین المللی تاکید کرد.
رحمانی فضلی از رویکرد آمریکا و کشورهای غربی در مساله مبارزه با قاچاق مواد مخدر انتقاد کرد و یادآورشد: در سطح بین المللی توجه کافی به مبارزه با تولید و قاچاق مواد مخدر و پدیده اعتیاد نمی شود.
وزیر کشور با بیان اینکه هیچ گاه اراده ای در سطح بین المللی برای مبارزه با مواد مخدر و پدیده اعتیاد وجود نداشته است، بر ضرورت افزایش همکاری های ایران و روسیه برای جدیت بخشیدن به این موضوع در مجامع بین المللی و منطقه ای تاکید کرد.
رییس سازمان فدرال مبارزه با قاچاق مواد مخدر روسیه نیز در این دیدار به علاقمندی کشورش برای توسعه همکاری ها با ایران در عرصه مبارزه با قاچاق مواد مخدر در سطح منطقه ای و بین المللی تاکید کرد.
ایوانف گفت: ایران موفقیت های چشمگیری در مبارزه با مواد مخدر داشته و علاقمند به بهره گیری از تجربیات این کشور در این عرصه و نیز مبادله اطلاعات و تجربیات در عرصه دوجانبه هستیم.
رحمانی فضلی وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران بامداد امروز برای دیدار کاری 2 روزه در راس هیاتی وارد مسکو پایتخت روسیه شد.
قرار است رحمانی فضلی در چارچوب برنامه سفر خود به مسکو با ولادیمیر پوچکوف وزیر موقعیت های اضطراری و ولادیمیر کولوکولتسف وزیر کشور فدراسیون روسیه دیدار کند.
اروپام*4*391 **1010


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن