تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813023290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه زيرساخت هاي پليس در جنوب استان سبب ارتقاء امنيت شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آذر ۱۳۹۳ (۱۳:۳۷ب.ظ)
فرماندار جيرفت: توسعه زيرساخت هاي پليس در جنوب استان سبب ارتقاء امنيت شده است فرماندار جيرفت استان كرمان با اشاره به سرمايه گذاري 9 هزار ميليارد ريالي در جنوب استان گفت: جذب اين سرمايه نتيجه ارتقاء امنيت مطلوب و توسعه زيرساخت هاي پليس در اين منطقه است.
به گزارش خبرگزاري موج، مراسم بهره برداري از سامانه شبيه ساز ليزري موشک انداز آر پي جي 7 و نارنجک انداز روز گذشته در محل قرارگاه عملياتي ابوذر با حضور اعضاي شوراي تامين شهرستان و فرماندهان نظامي و انتظامي برگزار شد.
فرماندار جيرفت در اين مراسم طي سخناني، گفت: در پي استقرار قرارگاه عملياتي ابوذر در جنوب استان کرمان و رشادت هاي پرسنل خدوم و زحمتکش ناجا همچنين تلاش هاي شبانه روزي اين جان بر کفان بحمدالله شاهد برقراري امنيت نسبي و پايدار در مقايسه با گذشته درمنطقه جنوب استان کرمان هستيم.
وي بيان کرد: در يکسال گذشته به واسطه امنيتي که در جنوب کرمان حاکم شده است سرمايه گذاران زيادي به اين منطقه گسيل شده اند که در اين راستا بخش خصوصي 9 هزار ميليارد ريال در بخش هاي صنعتي، معدني و کشاورزي سرمايه گذاري کرده اند که باعث جذب و اشتغال تعدادي از جوانان در اين منطقه شده است.
فرماندار جيرفت در پايان اين مراسم با اهداء لوح تقدير به فرمانده قرارگاه عملياتي ابوذر سرهنگ نصرالله قادري نسب از زحمات وي و پرسنل قرارگاه در برقراري امنيت در جنوب استان کرمان تشکر و قدرداني كرد.
گفتني است، اين سامانه اولين سامانه شبيه ساز دوش پرتاب كشور است كه توسط سرهنگ عزيز آبادي اختراع شده و در دو حوزه RPJ7 و نارنجك انداز كاربرد دارد.
به صرفه بودن و بي خطر بودن اين سامانه از مهمترين مزاياي آن در مقايسه با كار با نمونه سلاح جنگي و شليك در فضاي واقعي است كه در موقيعيت كنوني و تحريم هاي اعمال شده از سوي استكبار، متخصصان غرور آفرين ميهن عزيز اسلامي تواستند ان را طراحي و اجرا نمايند.
كاربران اين سامانه در زمان استفاده از آن، تمام اقدامات لازم براي شليك به هدف را انجام داده و فضاي شليك، قدرت انفجار و صداهاي طراحي شده بر روي اين سامانه، با شليك واقعي، به جز بي خطربودن ان، تفاوتي ندارد و اميدواريم با اموزش فراگيران، بتوانيم در عمل نيز با خطاي صفر، بيشترين بهره را از آن ببريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن