تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804090733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزان بودجه پژوهش استان در سال جاری یك میلیارد تومان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار: میزان بودجه پژوهش استان در سال جاری یك میلیارد تومان است خبرگزاری پانا:معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت: با توجه به تاكیدات استاندار یزد در خصوص مقوله پژوهش، سعی شد كه اتفاقات در نظر گرفته شده در این مورد برای آینده استان مفید باشد و اعتباراتی كه هست در راستای پژوهش و مباحث مرتبط با خودش هزینه گردد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۷ آذر ساعت 12:02



به گزارش خبرگزاری پانا "عباسعلی رضایی" در نشست خبری گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری در استان یزد ضمن تبریك روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویان شهید انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با توجه به سابقه و مباحث مرتبط با پژوهش، امیدوارم بتوانیم با كمك اعضا ستاد، برنامه های در شان استان با توجه به جایگاه پژوهش داشته باشیم و در كمیته های مرتبط برنامه های خوبی رقم بخورد.   وی افزود: با توجه به تاكیدات استاندار یزد سعی شد كه اتفاقات در نظر گرفته شده برای آینده استان مفید باشد و اعتباراتی كه هست در راستای پژوهش و مباحث مرتبط با خودش هزینه گردد.
رضایی ادامه داد: در دولت، رییس جمهور تاكید داشتند و دانشگاه ها نیز توجه لازم را داشتند كه مقوله پژوهش و فناوری مورد توجه لازم قرار گیرد و بر مبنای این عنایات دو رویداد در استان اتفاق خواهد افتاد، یكی پنج شنبه 20 آذر ماه همایش تجلیل از پژوهشگران برتر در دانشگاه یزد برگزار می شود و دیگری ایجاد نمایشگاهی است كه می تواند به مقوله پژوهش در استان كمك كند.
وی میزان بودجه اختصاص یافته به امر پژوهش در سال جاری را با توجه به مصوبه معاونت برنامه ریزی استان یك میلیارد تومان دانست و گفت: این بودجه بین 30 پروژه تقسیم شده است.
این مقام مسئول، پژوهش را در اولویت اول استان دانست و تاكید كرد: بانك اطلاعاتی در خصوص تعداد پژوهش های موجود در استان باید تهیه شود.
مدیر كل دفتر آموزش و پژوهش استانداری نیز در این نشست خبری با اشاره به اینكه برای اولین بار با حضور پر رنگ بخش خصوصی هفته پژوهش در حال برگزاری است، اظهار داشت: غرفه های نمایشگاه امسال در اختیار دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها، كارخانجات، شركت های دانش بنیان،‌ مخترعین، آموزش و پرورش و خبرنگاران قرار خواهد گرفت.
"سید مجتبی حسینی پور" پژوهشگران برتر استانی را در 7 گروه دانشگاه ها، مراكز و شركت های پژوهشی و پژوهشگران آزاد، دستگاه های اجرایی و فرهنگیان، نوآوران و فناوران حقیقی، شركت های دانش بنیان و فن آور، شركت های دارای واحد "آر اند دی" و پژوهشگران فرهنگی دانست.
وی با اشاره به اینكه اگر بتوانیم بخش خصوصی را در مقوله پژوهش جذب كنیم، سهم پژوهش افزایش خواهد یافت، افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه فن بازار، قرار گرفتن دانشگاه در كنار صنعت است و بر این مسئله تاكید ویژه ای صورت گرفته است.
حسینی پور همراهی و همدلی مجموعه دانشگاه، استانداری، پارك علم و فن آوری و بنیاد نخبگان استان را نقطه عطف حركت استان به سمت اقتصاد دانش بنیان دانست.
رییس دانشگاه یزد نیز در این نشست خبری با اشاره به اینكه اگر كشور بخواهد اقتصاد دانش بنیان را محقق كند جز از طریق پژوهش امكان پذیر نیست، خاطر نشان كرد: جمهوری اسلامی از نظر رشد مقالات علمی از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است ولی باید در حوزه پژوهش و فناوری تحول جدی ایجاد شود، فناوری مورد عنایت ویژه قرار گیرد و پژوهش های ما به محصول یا خدمت تبدیل شود.
"محمد صالح اولیا" شعار امسال هفته پژوهش را "پژوهش و فناوری به عنوان پیشران اقتصاد دانش بنیان" بیان كرد و تحقق آن را دارای نقش اصلی در اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: نمایشگاه هفته پژوهش دوشنبه تا پنج شنبه صبح و بعد از ظهر در دانشگاه یزد برگزار می گردد كه فرصت طلایی برای ارائه دستاوردها و فضای تبادل نظر است.
وی گفت: پنل های تخصصی در كنار نمایشگاه برگزار می شود و همچنین تجلیل از پژوهشگران برتر استان، بخش خصوصی و غرفه های برتر صورت خواهد گرفت.
اولیا یادآور شد: نمایشگاه هفته پژوهش در سالن غدیر دانشگاه یزد و همایش هفته پژوهش در آمفی تئاتر مركزی برگزار خواهد شد.
این مقام مسئول خاطر نشان كرد: پژوهش نباید به عنوان یك كالای لوكس در نظر گرفته شود، مدیران باید این باور را داشته باشند كه تصمیم گیری ما بدون تحقیق، می تواند تبعات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.
وی از اختصاص 13 درصد از بودجه 57 میلیارد تومانی دانشگاه یزد به امر پژوهش در سال جاری خبر داد و بیان كرد: اساتید، دانشجویان تحصیلات تكمیلی و دانشجویان سایر دانشگاه ها می توانند از این بودجه استفاده نمایند.
راه اندازی مركز رشد و نوآوری دانشگاه یزد، اختصاص پژوهانه دانشجویی برای اساتید، برگزاری دوره های پسآ دكترا، انعقاد قراردادهای خارج از سطح دانشگاه و غیره از دیگر فعالیت هایی است كه رییس دانشگاه یزد به آن اشاره كرد.

   











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن