تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818883277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلید نقل و انتقالات دست گل محمدی است/ به تیمی بازیکن نمی دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سعید آذری در گفت و گو با پانا: کلید نقل و انتقالات دست گل محمدی است/ به تیمی بازیکن نمی دهیم خبرگزاری پانا:مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت:قبلا هم گفته ام بازیکن به تیمی نمی دهیم مگر سرمربی تصمیم بگیرد یا خود بازیکن،تا به امروز فقط یک پیشنهاد به دست ما رسیده است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۷ آذر ساعت 11:25



سعید آذری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در ارزیابی عملکرد ذوب آهن از زمانی در فصل جاری گفت: تیم ذوب آهن یک پیشرفت خوبی داشته ولی جای کار و تلاش بیشتری دارد، ما برای خوب شدن باید راه سختی طی کنیم  علی رغم اینکه بچه های ما با شایستگی در این مدت تلاش کردند و کادر فنی و رهبری تیم نیز به خوبی کار کرده است اما من به عنوان کسی که در این تیم سمتی دارد معقدم باید دو سال با تمام توان کار کنیم تا ذوب آهن باری دیگر به اوج فوتبال آسیا بازگردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ذوب آهن می تواند امسال در جام حذفی قهرمان شود و سهمیه ی آسیا بگیرد؟گفت: تقریبا قبل از رفتن به فینال تا حدود 50 درصد راه را رفته ایم و 50 درصد باقی مانده که آن بازی ما در فینال است. با توجه به این که فینال 5 ماه دیگر برگزار می شود پیش بینی این موضوع کار سختی است،اگر اهدافی که داریم درست سازماندهی شود و جلوی تیم نفت که بازیکنان با انگیزه و یک مربی که به علم روز آگاه است یک فوتبال زیبا ارائه دهیم، امیدوار هستم که به اهدافمان برسیم.زیاد نمی خواهم درباره ی فینال صحبت کنم چون فاصله ی زیادی تا فینال باقی مانده ولی ما در مسیری قرار گرفته ایم که می توانیم با تلاش به روز های خوبمان برگردیم.

آذری در مورد شایعه هایی مبنی بر جذب محسن مسلمان و قاسم حدادی فر توسط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: تا به امروز فقط یک پیشنهاد به دست ما رسیده است که باشگاه پیکان خواهان جذب بازیکن با اخلاق تیم مان یعنی مصطفی شجاعی است که آقای شیری این در خواست را فرستاده اند و تنها در خواستی که بدست ما رسیده همین است. هر در خواستی برسد به نظرات یحیی گل محمدی بستگی دارد،من قبلا هم گفته که بازیکن به تیمی نخواهیم داد مگر اینکه خود بازیکن نظرات خاصی داشته باشد یا آقای گل محمدی بر اساس نیازش به ما اطلاع دهد و به طور کلی کلید نقل و انتقالات به دست گل محمدی است و تصمیم گیرنده ی  اصلی یحیی است.

وی در پایان یاد آور شد: البته این چیز طبیعی است که در نیم فصل اسامی عنوان می شود که به تیم هایی می روند و بیشتر کار مدیر برنامه ها است.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن