تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسی گلزن‌ترین بازیکن تاریخ دربی کاتالونیا شد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مسی گلزن‌ترین بازیکن تاریخ دربی کاتالونیا شد
کد خبر: ۴۵۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶ - 08 December 2014


ستاره آرژانتینی بارسلونا بیشترین تعداد گل‌های زده در دربی کاتالونیا را به نام خود ثبت کرد.


به گزارش فارس، لیونل مسی که در دیدار هفته گذشته بارسلونا مقابل هوئسکا در کوپا‌دل‌ری استراحت کرده بود، شب گذشته با هت‌تریک در پیروزی پنج بر صفر بارسلونا مقابل اسپانیول، برگی دیگر در تاریخ شخصی خودش در باشگاه بارسلونا را ورق زد. اسطوره آرژانتینی مقابل حریف همشهری چهارصدمین، چهارصد و یکمین و چهارصد و دومین گلش را برای بارسلونا در تمام رقابت‌ها (از جمله دیدارهای دوستانه) به ثمر رساند و رکورد سزار رودریگوئز افسانه‌ای در دربی‌های کاتالونیا را شکست. مسی اکنون بیشترین گل زده را در تاریخ این دربی به نام خود ثبت کرده است.


رکوردها به دنبال شماره 10 بارسلونا راه افتاده‌اند. وی هفته گذشته مقابل سویا رکورد تلمو زارا در بیشترین تعداد گل زده در لیگ را پشت سر گذاشت و ماه گذشته نیز وقتی تعداد گل‌های زده خود را مقابل آپوئل به 74 گل افزایش داد، برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد.


دوئل مسی با کریستیانو رونالدو در لیگ اسپانیا یک دوئل فوق‌العاده‌ است. از زمانی که رونالدو در سال 2009 به رئال مادرید ملحق شده، 178 بازی انجام داده و 200 گل به ثمر رسانده است و در همین مدت مسی توانسته 182 بازی انجام دهد و 201 گل بزند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن