تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819097804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویژگی‌ بارز روز ۱۶ آذر استکبارستیزی دانشجویان است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ویژگی‌ بارز روز ۱۶ آذر استکبارستیزی دانشجویان است
کد خبر: ۴۵۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱ - 08 December 2014


دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس گفت: ویژگی‌ بارز روز ۱۶ آذر استکبارستیزی با جلوداری قشر روشنفکر دانشجو با محوریت آرمان‌گرایی است.

به گزارش تسنیم؛محسن کوهکن دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس و عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری، با اشاره به روز 16 آذر روز دانشجو اظهار داشت:مهمترین پیام روز دانشجو، پرچم‌داری مبارزه با استکبار، ظلم ستیزی، عدالت محوری و آرمان‌گرایی قشر دانشجوی کشور است.

وی با بیان اینکه در تمام دنیا دانشگاه‌ها مکان‌هایی هستند که در آن رگه‌هایی از استبداد و استعمارستیزی وجود دارد، گفت: ویژگی‌ بارز روز 16 آذر استکبارستیزی با جلوداری قشر روشنفکر دانشجو و با محوریت آرمان‌گرایی و به دور از تعلقات مادی و دنیوی است.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: اگر بخواهیم دوران‌های مبارزه با استکبار را تقسیم کنیم، باید به چهار مرحله اشاره کنیم؛ مرحله و دوران نخست، دوران مبارزه با عوامل استکبار در داخل بود که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران این مرحله را پشت سرگذاشتیم.

کوهکن ادامه داد: مرحله دوم مبارزه با استکبار، براساس استقلال، آرمان‌خواهی و در اوج مظلومیت و تهی بودن دست و صرفاً براساس ایستادگی و مقاومت در مقابل انواع توطئه‌های استکبار ائم از اقتصادی، سیاسی، نظامی و تجاوز دشمن بعثی به کشور صورت گرفت.

وی با بیان اینکه امروز وارد دوران سوم مبارزه با استکبار شده‌ایم، اظهار داشت: نخستین ویژگی این دوران این است که ما با کوله‌باری از تجربه به این باور رسیده‌ایم که زمانی می‌توانیم به پیروزی قطعی و نهایی برسیم که که غربی‌ها و استکبار واقعیت جمهوری اسلامی را با همه مشخصات و آرمان‌ها به رسمیت بشناسند.

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس با اشاره به تجارب 8 سال دفاع مقدس افزود: تجارب 8 سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز در مقابله با جریان‌های تکفیری در سوریه و عراق خود را نشان داد.

کوهکن تأکید کرد: روزی تمام امرای مرتجع واپسگرای عرب، آمریکا، فرانسه و آلمان پشت سر صدام بودند، ولی نه تنها موفق نشدند بلکه صدام هم نابود شد و امروز جوان عراقی که روزی تحت سیطه صدام مجبور به جنگ با ما شد، به فتوای مرجعیت تقلید پای بر زمین می‌کوبد و افتخار می‌کند که چفیه به گردن می‌اندازد و سرباز ساده سردار سلیمانی باشد.

وی درباره مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: کوتاه آمدن و تواضع دشمن در موضوع مذاکرات هسته‌ای، امروز ارتباطی با اشخاص و محتوای مذاکرات پشت میز ندارد بلکه ناشی از اقتدار نظامی و ایستادگی، آرمان‌خواهی و استکبار ستیزی جمهوری اسلامی ایران است.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: نویسنده عرب به درستی به عربستان و ترکیه اشاره می‌کند که "چه بخواهید و چه نخواهید باید امپراطوری قدرتمند ایران را به رسمیت بشناسید و خصومت را کنار بگذارید و کنار بیایید".

کوهکن گفت: اگر کشورهای منطقه به این واقعیت برسند که ایران امپراطوری قدرتمند منطقه است، می‌توانیم به مرحله چهارم استکبارستیزی برسیم و در این مرحله باید قدرت، علم و تکنولوژی خود را بالا برده و مسائل اقتصادی را حل کنیم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن