تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803901778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدرنشینان لیگ یک به دنبال حفظ جایگاه خود در جدول


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش هرمزگان:


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ورزش هرمزگان-خبر ورزشی،هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور سه‌شنبه هجدهم آذر ماه در شهرهای مختلف ایران آغاز خواهد شد که طی آن دو نماینده هرمزگان نیز به میدان می‌روند.
در این هفته دو نماینده هرمزگان در شهرهای سیرجان و بندرعباس به دیدار حریفان خود می‌روند.

* گل گهر سیرجان ـ شهرداری بندرعباس

نارنجی‌پوشان شهرداری بندرعباس در این هفته میهمان تیم گل گهر سیرجان می‌شوند، گل گهر که این روزها در اوج به سر می‌برد و بازی درخشانش در جام حذفی مقابل پرسپولیس تهران هنوز بر سر زبان‌هاست، در جدول رده‌بندی گروه دوم جایگاه مناسبی ندارد و در مکان نهم ایستاده است.

از سوی دیگر نارنجی‌پوشان شهرداری که بالاخره بعد از گذشت هشت هفته موفق شدند نخستین پیروزی خودشان را دشت کنند در این بازی به دنبال آن هستند که بتوانند در خانه حریف به امتیاز دست پیدا کنند.

شهرداری با هفت امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی ایستاده است و با یک پیروزی می‌تواند حداقل دو پله در جدول بالا بیاید.

*آلومینیوم المهدی هرمزگان - فولاد نوین اهواز

شاگردان مجید نامجو مطلق در هفته نهم کار سخت و دشواری پیش رو دارند، طلایی‌پوشان هرمزگان در این هفته در ورزشگاه خلیج فارس میزبان تیم فولاد نوین اهواز می‌شوند که یکی از بخت‌های صعود به لیگ برتر است.

آلومینیوم المهدی با 9 امتیاز در مکان هفتم و فولاد نوین اهواز با 14 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال اهواز در مکان دوم ایستاده است.

تیم اهوازی در این هفته خودش را به آب و آتش خواهد زد تا بتواند حداقل مکان دومی خود را از دست ندهد.

هر چند فاصله امتیازی در این گروه زیاد نیست و نماینده هرمزگان می‌تواند با پیروزی در این مسابقه 12 امتیازی شود و خودش را در جمع مدعیان ببیند.

شکست آلومینیوم در این بازی می‌تواند برای این تیم خطرناک هم باشد زیرا اگر مس کرمان، نفت و گاز گچساران و حتی تیم‌های شهرداری اردبیل، فجر سپاسی بتوانند حریفان خودشان را شکست دهند، آلومینیوم باز هم در جدول رده‌بندی سقوط خواهد کرد.

*شهرداری اردبیل - مس کرمان

مس کرمان و تیم شهرداری اردبیل تنها یک اختلاف امتیاز با یکدیگر دارند اما در این بازی برگ برنده در دستان شهرداری اردبیل است، زیرا این تیم در خانه بازی دارد و می‌تواند با حمایت هواداران خودش مقابل مس کرمان به برتری برسد و علاوه بر جبران یک امتیاز کمتر دو امتیاز هم بیشتر از این تیم در کارنامه خودش ثبت کند.

*فجرسپاسی شیراز - تربیت نوین یزد

فجر و تربیت نوین دو تیم قعر جدول گروه اول این مسابقات هستند، فجر در صورت شکست مقابل تربیت نوین باز هم در مکان یازدهم باقی خواهد ماند و تیم تربیت نوین نمی‌تواند جایگاه این تیم را به خطر بیندازد.

این بازی در حافظیه شیراز برگزار می‌شود و می‌تواند امتیاز مهمی برای فجر باشد تا بتواند جایگاه خودش را با پیروزی مقابل تربیت نوین در جدول عوض کند.

*نساجی مازندران - نیروی زمینی تهران

اختلاف دو امتیازی تیم‌های نساجی مازندران و نیروی زمینی تهران بازی این دو تیم را در هفته نهم بسیار حساس کرده است.

نساجی مازندران میزبان این مسابقه با 12 امتیاز در مکان ششم ایستاده و نیروی زمینی با 14 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

پیروزی نساجی مقابل نیروی زمینی می‌تواند این تیم را از مکان ششم جدول جدا کند و حداقل به رده دوم یا سوم برساند.

البته اگر نیروی زمینی هم بتواند نساجی را در خانه خودش زمین‌گیر کند این تیم 17 امتیازی می‌شود و در صورت شکست استقلال اهواز و فولاد نوین مقابل حریفانش به صدر جدول خواهد آمد.

*استقلال اهواز - گیتی پسند اصفهان

استقلال اهواز که این روزها به دلیل تنها یک تفاضل گل در صدر جدول ایستاده است در صورت لغزش مقابل گیتی‌پسند اصفهان جایگاه خودش را از دست خواهد داد.

گیتی‌پسند هم که در دو هفته گذشته صدرنشینی را به دلیل تفاضل گل از دست داده، به دنبال آن است که یک بار دیگر به صدر جدول بیاید و این مهم تنها با شکست استقلال اهواز رقم خواهد خورد.

*ایران‌جوان بوشهر - نفت و گاز گچساران

ایران جوان بوشهر تیم 13 امتیازی جدول رده‌بندی گروه یک است، این تیم در مکان پنجم ایستاده است و حریفش نفت و گاز گچساران با 9 امتیاز در جای نهم قرار گرفته است.

ایرانجوان این شانس را در این هفته برای خودش قائل می‌شود که در صورت باخت تیم‌های استقلال اهواز، فولاد نوین اهواز، نیروی زمینی و گیتی‌پسند و حتی مساوی این تیم‌ها مقابل حریفان خودشان در صورت پیروزی مقابل نفت و گاز گچساران به صدر جدول هم بیاید.

*صنعت نفت آبادان - داماش گیلان

صنعت نفت آبادان و داماش گیلان با 14 و 12 امتیاز تیم‌های سوم و چهارم گروه دوم هستند، این دو تیم امیدی برای صدرنشینی ندارند اما پیروزی صنعت نفت آبادان مقابل داماش و شکست سیاه‌جامگان می‌تواند این تیم را تا رتبه دوم جدول بالا بیاورد.

*اتکا گلستان - پاس همدان

اتکا گلستان با وجود گذشت هشت هفته از مسابقات لیگ یک هنوز نتوانسته است به بردی دست پیدا کند.

این تیم حتی در خانه خودش هم توفیقی نداشته است، تیم پاس همدان 12 امتیازی می‌تواند این هفته کاری آسانی مقابل این تیم در گلستان داشته باشد.

اتکا با دو امتیاز همچنان قعرنشین جدول رده‌بندی گروه دوم است اما پاس همدان در مکان پنجم ایستاده است و امید دارد با پیروزی در این مسابقه به وضعیت خودش در جدول رده‌بندی سر و سامان بدهد.

*فولاد یزد - سیاه‌جامگان مشهد

فولاد یزد از هشت بازی قبل خودش تنها یک پیروزی در کارنامه‌اش دارد اما سیاه جامگان با پنج پیروزی در مکان دوم ایستاده و در این فصل به دنبال آن است که بتواند به لیگ برتر راه پیدا کند.

سیاه‌جامگان که فصل گذشته در مرحله پلی آف از صعود به لیگ برتر جا ماند قصد ندارد در این بازی شکست بخورد و جایگاه خودش را در جدول از دست بدهد.

*پارسه تهران - شهرداری تبریز

دیدار پارسه تهران و شهرداری تبریز می‌تواند یکی از زیباترین بازی‌های هفته نهم درگروه دوم باشد.

این دو تیم 10 امتیازی هستند و تنها به دلیل تفاضل گل مکان‌های ششم و هفتم را به خودشان اختصاص دادند.

مساوی برای این دو تیم معنا ندارد و تنها پیروزی می‌تواند جایگاه آن‌ها را در جدول رده‌بندی تغییر دهد.

*راهیان کرمانشاه - مس رفسنجان

کمتر کسی فکر می‌کرد که مس رفسنجان یکی از مدعیان این فصل برای صعود به لیگ برتر باشد اما شاگردان وینگوبگوویچ تاکنون موفق شده‌اند 20 امتیاز از 8 بازی بگیرند و در گروه دوم در صدر جدول آقایی کنند.

راهیان هم با 9 امتیاز در مکان هشتم ایستاده است، این تیم در خانه از مس پذیرایی می‌کند و اگر بتواند مس را متوقف کند علاوه بر این که دست به کار بزرگی زده است این شانس را هم برای تیم سیاه جامگان فراهم می‌کند که با شکست دادن حریف خودش به صدر جدول بیاید.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۷ آذر





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش هرمزگان]
[مشاهده در: www.varzeshehormozgan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن