تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819947725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور گواهي فوت براي نوزادي که زنده بود در دزفول+ عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
صدور گواهي فوت براي نوزادي که زنده بود در دزفول+ عکس سليم پور افزود:پس از صدور گواهي فوت براي فرزندم از سوي پزشک بخش زايمان ، نوزاد را درون کيسه اي از بخش زايمان تحويل گرفته و در حاليکه عازم قبرستان براي خاکسپاري بوديم صداي گريه نوزاد ما را متوجه خود کرد

فردي مدعي شد در اتفاقي تاثر برانگيز و نادر در بيمارستان دزفول براي نوزاد تازه متولد شده اش که هنوز زنده بود گواهي فوت صادر شد.
 "عليرضا سليم پور" پدر نوزاد روز يکشنبه در دزفول گفت:در حالي براي اين نوزاد دختر گواهي فوت صادر شد که او نفس مي کشيد و گريه مي کرد.
گواهي فوت براي نوزادي که زنده بود

وي افزود:در ساعت سه بامداد 28 آبان ماه همسرم که شش ماهه حامله بود به دليل درد زودهنگام زايمان به بيمارستان دزفول منتقل شد اما پس از زايمان اعلام شد که نوزاد مرده متولد شده است.
سليم پور افزود:پس از صدور گواهي فوت براي فرزندم از سوي پزشک بخش زايمان ، نوزاد را درون کيسه اي از بخش زايمان تحويل گرفته و در حاليکه عازم قبرستان براي خاکسپاري بوديم صداي گريه نوزاد ما را متوجه خود کرد.
وي اظهار داشت:نوزاد را در حاليکه درون کيسه دست و پا مي زد و گريه مي کرد مجددا تحويل بخش زايمان داديم که به بخش مراقبت هاي ويژه و در اتاق شيشه اي ويژه نوزادان منتقل شد اما پس از حدود 10 ساعت مجددا جسد بي جان نوزاد را تحويل دادند و گواهي دفن براي آن صادر کردند.
سليم پور افزود: در اعتراض به اهمال کارکنان بخش زايمان به رياست بيمارستان بزرگ دزفول مراجعه کردم اما پاسخ قانع کننده اي دريافت نکردم .
وي هدف از رسانه اي کردن اين موضوع را جلوگيري از تکرار چنين حوادث تاثر برانگيز در بيمارستانها و مراکز درماني عنوان کرد.
رييس بيمارستان بزرگ دزفول نيز گفت:جنين ياد شده در 23 هفتگي( شش ماهگي ) سقط شده که به دليل تکامل نيافتن اعضاي بدن شانس زنده ماندن نداشت.
"منصور ترابي نيا " افزود:نوزاد تقريبا مرده به دنيا آمده و به دليل اينکه تکامل پيدا نکرده بود سقط شد.
وي گفت:در اين حادثه هيچ گونه سهل انگاري از طرف پرسنل بيمارستان صورت نگرفته اما مي بايست حداقل پنج ساعت پس از فوت، جسد نوزاد تحويل خانواده مي شد.
ترابي نيا افزود:به دليل جوان بودن اعضاي بدن نوزاد ممکن است قلب نوزاد بر اثر ضربه دوباره به تپش در آمده و دوباره ايست کند اما به هرحال اين نوزاد زنده نمي ماند.
وي اظهار کرد:براي اينکه چنين اتفاقي مجددا رخ ندهد به کارکنان بخش زايمان بيمارستان تذکر داده شده تا از اين پس بعد از 10 ساعت از زمان فوت، جسد را تحويل دهند.
رييس بيمارستان بزرگ دزفول گفت:به دنبال بروز اين حادثه و به منظور دقت بيشتر مقرر گرديد از اين پس گواهي فوت نيز با تاييد دو پزشک صادر شود. ایرنامطالب مرتبط:گواهی جعلی فوت برای دريافت بيمه عمرجزئیات جدید از زنده شدن نوزاد در غسالخانهصدور گواهي فوت براي مردي كه زنده استنوزاد برزيلي قبل از دفن شدن زنده شد

دوشنبه 17 آذر 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن