تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819936337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش مخازن بتنی شبکه آبرسانی پهنه جنوبی آزادی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهردار منطقه 9 خبر داد: افزایش مخازن بتنی شبکه آبرسانی پهنه جنوبی آزادی خبرگزاری پانا : شهردار منطقه 9 با اشاره به افزایش ظرفیت ذخیره سازی مخازن بتنی شبکه آبرسانی سطح منطقه از احداث دو مخزن بتنی دیگر خبر داد.
۱۳۹۳ شنبه ۸ آذر ساعت 10:04



به گزارش سرویس اجتماعی پانا ، سیدعیلرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: با توجه به بحران کم آبی در پایتخت و ذخیره آب لازم برای آبیاری فضای سبز و به منظور احیای منابع آبی پایدار فضای سبز ، این شهرداری احداث مخازن بتنی را در دستور کار قرار داد.
وی افزود: بر همین اساس ، نسبت به احداث مخازن بتنی ذخیره آب به ظرفیت 500 مترمکعب در بوستان هاشمی و 300 متر مکعب در بوستان کوکب اقدام شده است.
حسینی با بیان اینکه حدود 95 درصد چمن کاری های سطح محدوده منطقه 9 به سیستم آبیاری تحت فشار بارانی مجهز شده است ، تصریح کرد: سهم استفاده از روشهای نوین آبیاری ( قطره ای و بارانی ) نسبت به روشهای سنتی(ثقلی و شلنگی) 75 درصد است.
شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: عملیات آبرسانی تحت فشار در راستای افزایش راندمان آبیاری و کاهش مصرف آب ، نظم و یکنواختی در سطوح شبکه آبیاری و افزایش کنترل آبیاری ، جلوگیری از پرت آبیاری ، عدم استفاده از تانکر جهت آبیاری صورت می گیرد. / محمد عمرانی /











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن