تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819261478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد معاون فني مدير عامل از منطقه 15 پستي تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آذر ۱۳۹۳ (۹:۳۷ق.ظ)
بازديد معاون فني مدير عامل از منطقه 15 پستي تهران بوداغي، معاون فني مدير عامل از اداره کل منطقه 15 پستي بازديد و با کارکنان ديدار و گفت و گو کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، بوداغي، معاون فني مدير عامل از واحدهاي مختلف منطقه 15 بازديد کرد.
در اين بازديد که آقاجاني سرپرست منطقه 15 پستي وي را همراهي مي کرد بوداغي ضمن گفت و گو با کارکنان اين اداره کل از نزديک در جريان مشکلات و مسايل آنها قرار گرفت و رهنمود هايي را در زمينه رفع موانع موجود ارايه کرد.
معاون فني مدير عامل سپس در جمع موزعين منطقه حضور يافت.
بوداغي در اين ديدار بر اهميت بخش توزيع نزد شبکه تاکيد کرد و اظهار داشت: تمام تلاش ما بر اين است تا تجهيزات لازم براي اين بخش را فراهم ساخته و ازدغدغه اين عزيزان کاسته و حرکتي نو را به منظور ارتقاي کيفيت دراين بخش صورت دهيم.
وي همچنين به نقش کليدي موزعين در بازاريابي براي شرکت پست اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولين به دنبال تدوين طرحي به منظور تخصيص درصدي ازهر بازاريابي به فرد بازارياب مي باشند.
معاون فني مديرعامل همچنين توجه به اصل کيفيت را در راستاي رشد و توسعه شرکت پست موثر دانست و تصريح کرد: توجه به اصل کيفيت درتمامي فرايندها افزايش درآمد و کاهش هزينه ها را به دنبال خواهد داشت.
تمرکز بر سرويس هاي داراي ارزش افزوده؛ حذف قراردادهاي زيان ده و تعامل با کارکنان ديگر محورهاي مطروحه بوداغي در اين بازديد بود.
همچنين آقاجاني گزارشي از عملکرد و وضعيت منطقه ارايه نمود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن