تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799439274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شب مرگ و زندگی برای بانوی‌پیر و قرمزهای مرسی‌ساید |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شب مرگ و زندگی برای بانوی‌پیر و قرمزهای مرسی‌ساید
کد خبر: ۴۵۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰ - 08 December 2014


 آخرین دور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی آغاز می‌شود که صعود یوونتوس و لیورپول به مرحله یک هشتم نهایی به نتایجی که در این دور می‌گیرند وابسته است.


ششمین و آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب (سه‌شنبه) با برگزاری هشت دیدار در گروه‌های یک تا چهار، در شرایطی آغاز می‌شود که سرنوشت صعود دو تیم از قدرت‌‌های سنتی فوتبال قاره سبز با نتایجی که در این بازی‌ها می‌گیرند رقم خواهد خورد.


در گروه A اتلتیکومادرید، قهرمان فصل گذشته لالیگای اسپانیا که پیش از این توانسته صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی مسجل کند، یک بازی سخت در خانه یوونتوس، قهرمان فصل گذشته سری A ایتالیا دارد. 


شاگردان سیمئونه که در دور رفت بازی‌های مرحله گروهی توانستند با یک گل از سد یوونتوس بگذرند، برای تکرار این کار در وضعیت خوبی قرار داشته و از روحیه خوبی برخوردارند به خصوص که آنها در بازی اخیر خود در لالیگا توانستند در خانه الچه به پیروزی دست پیدا کنند و فشار خود را بر غول‌های سنتی فوتبال اسپانیا حفظ کنند.


این در حالی است که یوونتوسی‌ها جمعه در خانه فیورنتینا به تساوی بدون گل بسنده کردند، هرچند خوش‌شانس بودند که نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها یعنی رم هم متوقف شد تا فاصله سه امتیازی میان دو تیم پابرجا بماند.
یوونتوس برای قطعی کردن صعودش بدون توجه به نتیجه دیگر بازی این گروه میان المپیاکوس و مالمو که در خانه نماینده سوئد برگزار می‌شود باید حداقل یک امتیاز از اتلتیکومادرید بگیرد اما اگر المپیاکوس نتواند از سفرش به سوئد سه امتیاز بگیرد یوونتوس تحت هر شرایطی صعود خواهد کرد.


در جدول گروه A در حال حاضر پس از اتلتیکومادرید 12 امتیازی با تفاضل گل 11+، یوونتوس 9 امتیازی با تفاضل گل 3+، المپیاکوس 6 امتیازی با تفاضل گل 5- و مالموی سه امتیازی با تفاضل گل 9- به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.


صعود لیورپول در گروی شکست سوئیسی‌ها


سخت‌تر از شرایطی که یوونتوس برای راهیابی به جمع شانزده تیم پایانی دارد را لیورپول برای صعود از گروه B پیش روی خود می‌بیند. نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس که حال و روزش در این فصل از رقابت‌ها تعریفی ندارد و در رده نهم جدول لیگ برتر ایستاده و در بازی اخیرش در هفته چهاردهم لیگ برتر در آنفیلد برابر ساندرلند به تساوی بدون گل رضایت داد، فردا شب در شرایطی میزبان بازل سوئیس است که باید هر سه امتیاز این بازی را بگیرد تا شانسی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی داشته باشد.


شاگردان برندان راجرز در جدول گروه B جایی که رئال مادرید صدرنشین صعودش را با پنج پیروزی متوالی به قاطعانه‌ترین شکل ممکن و به عنوان صدرنشین مسجل کرده، با چهار امتیاز و تفاضل گل 4- در رده سوم قرار دارند و این در حالی است که بازل شش امتیازی با تفاضل گل 1- دوم است. لودوگورتس رازگراد بلغارستان که با چهار امتیاز و تفاضل گل 5- در قعر جدول جای گرفته هم چشم به سهمیه لیگ اروپا دارد.


لودوگورتس فرداشب در شرایطی میهمان رئال مادرید است که کهکشانی‌ها انگیزه زیادی برای کسب پیروزی در این بازی دارند چرا که با بردن این بازی می‌توانند رکورد رئال تحت هدایت ژوزه مورینیو در سال 2012 که با 18 امتیاز راهی یک هشتم نهایی شد را تکرار و نوزدهمین پیروزی متوالی خود را در تمامی رقابت‌ها کسب کنند.


سه مدعی برای دو سهمیه


در گروه C جایی که کمتر کسی حذف بنفیکا، ‌قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال پرتغال را آن هم یک دور مانده به پایان مرحله گروهی پیش بینی‌کرده بود، هنوز صعود هیچ تیمی قطعی نشده و رقابت برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی میان بایرلورکوزن آلمان، موناکوی فرانسه و زنیت سنت ‌پترزبورگ روسیه ادامه دارد.


در این گروه بایرلورکوزن 9 امتیازی که صدرنشین جدول رده‌بندی است کار آسان‌تری برای صعود دارد چون میهمان بنفیکای 4 امتیازی است که حذفش قطعی شده و حتی شانس حضور در لیگ اروپا را هم ندارد. دیگر بازی این گروه میان موناکوی 8 امتیازی و زنیت 7 امتیازی که نماینده فرانسه میزبان آن است، حساس‌تر است، چرا که این دو تیم رقیب مستقیم یکدیگر محسوب می‌شوند. زنیت برای صعود باید این بازی را ببرد چون در غیر این‌صورت خود را در لیگ اروپا خواهد دید.


رقابت برای صدرنشینی


وضعیت گروه D با سه گروه دیگر فرق دارد چرا که تکلیف تیم‌های صعود کننده آن و حتی تیمی که سهمیه لیگ اروپا را کسب می‌کند مشخص شده است.


در این گروه بورسیا دورتموند با 12 امتیاز و آرسنال با 10 امتیاز صعودشان را مسجل کرده‌اند و اندرلشت بلژیک هم با 5 امتیاز سوم است و سهمیه لیگ اروپا را کسب کرده است. گالاتاسرای ترکیه نیز با یک امتیاز هیچ شانسی برای صعود ندارد و حذف شده است.


تنها جذابیت آخرین دور بازی‌های گروه D رقابت میان دورتموند و آرسنال برای تصاحب صدر جدول است که کار آنها را در مرحله یک هشتم نهایی آسان‌تر می‌کند. در حالی که نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا میزبان اندرلشت است، توپچی‌ها میهمان گالاتاسرایی هستند که فقط برای حفظ آبرو می‌جنگد.


به گزارش تسنیم برنامه‌ بازی‌های فردا (سه‌شنبه) که همه آنها به طور همزمان از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار می‌شود به شرح زیر است:


گروه A
یوونتوس – اتلتیکومادرید
المپیاکوس – مالمو
گروه B
لیورپول – بازل
رئال ماردید – لودوگورتس
گروه C
بنفیکا – بایرلورکوزن
موناکو – زنیت
گروه D
بورسیا دورتموند – اندرلشت
گالاتاسرای – آرسنال












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن