تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819347581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناسایی دومین بمبگذار انتحاری مالزیایی در خاورمیانه/ افزایش هراس پوتراجایا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شناسایی دومین بمبگذار انتحاری مالزیایی در خاورمیانه/ افزایش هراس پوتراجایا کوالالامپور – ایرنا – مالزی روز دوشنبه از شناسایی دومین بمبگذار انتحاری این کشور در منطقه خاورمیانه خبر داد و به دنبال آن هراس پوتراجایا از امکان عملیات تروریستی در این کشور افزایش یافت.


به گزارش ایرنا، این دومین مالزیایی است که با گروه تروریستی داعش همکاری داشته و اقدام به عملیات تروریستی و انتحاری کرده است.
پیش از این "احمد ترمیمی مالکی" یک جوان 26 ساله مالزیایی که کارگر کارخانه بوده و به عضویت گروه تروریستی داعش در آمده بود، در یک عملیات انتحاری در "الانبار" عراق 25 سرباز این کشور را کشت.
"نجیب تون رزاق" نخست وزیر مالزی روز دوشنبه از شناسایی دومین شهروند این کشور خبر داد که دست به عملیات انتحاری زده است.
وی نامی از این تروریست نبرد، اما گفت که وی از نام مستعار استفاده کرده و 50 نفر در عملیات انتحاری وی کشته شده اند.
"نجیب تون رزاق" که فکر نمی کرد روزی این کشور درگیر عملیات تروریست های داعش شود تیر ماه امسال در سخنانی عجیب گفته بود که شجاعت اعضای حزب حاکم "آمنو" باید شبیه گروه تروریستی داعش باشد.
وی امروز در نشست ماهیانه خود گفت که این تروریست مالزیایی عملیات انتحاری را در سوریه انجام داده است.
نجیب گفت که اعتقاد بر این است دو مالزیایی در بمبگذاری های انتحاری دست داشته اند که هر دو شناسایی شده اند.
پلیس مالزی اواخر خرداد نیز یک مربی آموزش سلاح های جنگی یک گروه شبه نظامی که متهم به داشتن برنامه برای انجام عملیات انتحاری در سوریه بود را دستگیر کرد.
نخست وزیر مالزی در ادمه تمرکز دولت این کشور را در سال آینده چهار حوزه اعلام کرد که نخستین و مهمترین آن تهدیدات امنیتی است.
مالزی تاکید دارد از بازگشت تروریست های این کشور که با گروه داعش در عراق و سوریه همکاری دارند ترس دارد و نجیب هفته گذشته در پارلمان نیز اعلام کرد 39 مالزیایی در گروه تروریستی داعش شناسایی شده اند و اکنون دولت به دنبال تصویب قوانین جدید برای مقابله با این تروریست ها است.
نخست وزیر مالزی امروز به صراحت اقرار کرد که از تهدیدات گروه تروریستی داعش که برخی شهروندان این کشور را تحت تاثیر قرار داده، نگران است.
این در حالی است که نجیب حدود 45 روز پیش تاکید داشت که این کشور در معرض خطر حملات تروریستی نیست، اما امروز از فعالیت این تروریست ها ابراز نگرانی می کند.
آساق**1611


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن