تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820365535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بگوویچ ۲ جلسه و مهابادی یک جلسه محروم شدند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بگوویچ ۲ جلسه و مهابادی یک جلسه محروم شدند


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، احکام جدید خود را صادر کرد که در مهم ترین آن بگوویچ و مهابادی سرمربیان تیم‌های مس رفسنجان و پاس همدان به ترتیب ۲ و یک جلسه محروم شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و استقلال اهواز در چهارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول روز 28 آبانماه برگزار شد. یکی از تماشاگران تیم نفت و گاز گچساران وارد زمین بازی شد و به سمت داور حمله ور شد. این تیم به تذکر کتبی و 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای مس رفسنجان و پاس همدان
دیدار دو تیم مس رفسنجان و پاس همدان از سری رقابت های لیگ دسته اول، چهارم آذرماه برگزار شد و از سوی وینگو بگوویچ، سرمربی تیم مس رفسنجان، تخلفاتی مبنی بر پرتاب بطری، پرخاشگری و حمله به سمت سرمربی تیم حریف صورت گرفت. وی دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
داوود مهابادی، مربی پاس همدان نیز به دلیل بی احترامی به سرمربی تیم حریف یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
علیرضا سماوات، تدارکات تیم پاس همدان نیز به علت بی احترامی به داور مسابقه و رفتار نادرست به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم شد. وی باید 2 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین تیم پاس همدان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به سرمربی تیم حریف به مبلغ  50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و در صورت تکرار، بازی بدون تماشاگر برگزار می شود.

جریمه برای مربی تیم سیاه جامگان و محرومیت برای سرپرست راهیان کرمانشاه
دیدار دو تیم سیاه جامگان مشهد و راهیان کرمانشاه از سری رقابت های لیگ دسته اول کشور روز 28 آبان ماه برگزار شد و از سوی امین عباسی بازیکن تیم سیاه جامگان تخلفاتی مبنی بر ایجاد درگیری و اختلال در روند مسابقه صورت گرفت. این بازیکن به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
صادق کریمی، سرپرست تیم راهیان کرمانشاه نیز به علت ایجاد درگیری و اختلال در روند مسابقه، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. وی باید مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی نیز پرداخت کند.
فرزین رکوعی، مربی تیم سیاه جامگان مشهد نیز به علت ایجاد درگیری و اختلال در روند مسابقه به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 


یک شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن