تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802497936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدون تمرینات آبی عازم مسابقات قهرمانی کشور هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مربی تیم روئینگ مردان آذربایجان غربی: بدون تمرینات آبی عازم مسابقات قهرمانی کشور هستیم ارومیه - ایرنا - مربی تیم روئینگ مردان آذربایجان غربی از اعزام تیم روئینگ مردان استان به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بدون تمرینات آبی خبر داد.


"طاهر کبوتری" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات پس از چندین سال وقفه به میزبانی تهران برگزار می شود و تیم 13 نفره آذربایجان غربی نیز برای رقابت با حریفان در این رقابتها حاضر است.
وی اظهار کرد: ورزشکاران ما پس از بازگشت از اینچئون به دلیل برودت آب و هوای منطقه هیچگونه تمرینات آبی نداشته اند و فقط تمرینات استخر، دو و بدنسازی برای آنان فراهم بوده است.
این مربی مهابادی که مربی گری تیم ملی روئینگ کشورمان در بازیهای آسیایی اینچئون را هم بر عهده داشت افزود: از مسئولان ورزش استان می خواهیم که برای جلوگیری از تعطیلی تمرینات امکانات تمرینی در سد مهاباد را فراهم کنند چرا که این سد مسافت کمتری به شهر مهاباد دارد و می توان در کنار آن تمرینات دو و استخر نیز گنجاند.
کبوتری با بیان اینکه آذربایجان غربی از نظر منابع آبی بسیار غنی و پربار است گفت: سد شهر چایی ارومیه برای انجام تمرینات در فصول گرم سال بسیار مناسب است.
وی افزود: مسابقات قهرمانی روئینگ کشور و انتخابی تیم ملی 15 تا 20 آذرماه در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی تهران برگزار می شود و تیم مردان ما طی روزهای 19 و 20 آذرماه در دریاچه آزادی تهران به مصاف حریفان می رود.
کبوتری گفت: در روئینگ مردان تیم هایی از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، بوشهر، همدان، تهران، گیلان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، اردبیل و مازندران حضور دارند.
تیم 13 نفره رویینگ آذربایجان غربی متشکل از محمد باقری، میلاد پوینده، افشار حیدری، امین خیاطی افشار، وحید جوهری، یاسر جوهری، فرزاد قلی زاده کربلایی، فرهاد قلی زاده کربلایی، سید حسن موسوی و محمد نجفی به مربیگری "طاهر کبوتری" و سرپرستی"عاقل حبیبیان" در این دوره از رقابت ها شرکت می کنند.
طاهر کبوتری و سیمین خیاطی افشار به عنوان مربیان تیم ملی روئینگ مردان و زنان ایران به همراه عاقل حبیبیان، محسن شادی، احمد احمدی، افشار حیدری، اتابک پیشیار، یاسر و وحید جوهری، فرزاد و فرهاد کربلایی عباسی و سید حسن موسوی 13 مربی ورزشکار ملی پوش اعزامی از استان آذربایجان غربی به بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی بودند.
581/7126

7126


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن