تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798293828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی مس: بازیکن بسکتبال در کرمان پرورش نیافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرمربی مس: بازیکن بسکتبال در کرمان پرورش نیافته است کرمان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان گفت: پرورش نیافتن بازیکنان بسکتبال بویژه در گروه های سنی پایه، ضعف هیات استان را در سال های گذشته نشان می دهد که اکنون نمایان شده است.


سید حسن مهدوی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در فصل جاری رقابت های لیگ دسته یک شرایط سنی را برای جذب بازیکن قرار داده اند و هر تیم می تواند دو بازیکن آزاد، چهار بازیکن امید، پنج بازیکن جوانان و چهار بازیکن نوجوانان را جذب کند اما در تیم مس کرمان به دلیل نبود بازیکن دو جای خالی در گروه سنی جوانان و نوجوانان داریم.
وی ادامه داد: همگان شرایط هیات بسکتبال را در سال های اخیر می دانستند و این هیات مدت ها رییس نداشت و به دلیل اینکه بر روی تیم های پایه در بسکتبال کار نشده نتوانستیم در جذب بازیکن خوب عمل کنیم.
مهدوی، خاطرنشان کرد: اگرچه شرایط سنی را برای همه تیم ها گذاشته اند اما بعضی تیم ها که بودجه بیشتری را در اختیار داشتند از بازیکنان ملی پوش بیشتری استفاده کردند و بازیکنان نیز به تیم هایی که در پایتخت یا نزدیک تهران بودند تمایل بیشتری داشتند.
وی گفت: نمی توانیم بازیکن در گروه سنی نوجوانان و جوانان غیربومی جذب کنیم زیرا هم از نظر مالی با مشکل روبرو هستیم و هم چون آنها دانش آموز و دانشجو هستند، نمی توانستند و امکان این نبود که در کرمان به تحصیل خود ادامه دهند.
سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان اظهار کرد: وجود شرایط سنی باعث شد پنج بازیکن ما در حدود 24 سالگی بسکتبال را کنار بگذارند و فقط یکی از آنها را توانستیم در گروه سنی آزاد جذب کنیم.
وی گفت: همچنین یک بازیکن از اصفهان را به ترکیب تیم اضافه کردیم و یک بازیکن دیگر ما به تیم مس رفسنجان در لیگ دسته دو که شرایط سنی نداشت، رفت.
وی با تاکید بر اینکه اگر مس نبود بسکتبال کرمان تعطیل شده بود، ادامه داد: حضور همین تیم در لیگ دسته یک انگیزه ای برای فعالیت بیشتر نوجوانان و جوانان خواهد بود.
مهدوی گفت: در فصل جاری این رقابت ها تیم مس کرمان نسبت به بودجه ای که در اختیار داشته نتایج بسیار خوبی کسب کرده که این نتایج در چند سال اخیر بهترین نتیجه این تیم بوده است.
وی تصریح کرد: امسال همدلی خاصی بین بازیکنان و کادر تیم وجود دارد و از نظر فنی تیم یکنواختی را داریم و برخلاف سال های گذشته در هر دیدار که به مصاف حریفان می رویم برای پیروزی وارد زمین مسابقه می شویم.
وی افزود: در این فصل تیم ها به هم نزدیک هستند و هیچ تیمی حاشیه امن ندارد و شرایط برای کار کردن و نتیجه گرفتن بسیار سخت شده است.
تیم مس کرمان از 9 بازی گذشته خود 5 پیروزی کسب کرده و با 14 امتیاز رتبه چهارم جدول رده بندی این رقابت ها را داراست و پنجشنبه هفته جاری در آخرین هفته از دور رفت لیگ دسته یک بسکتبال در کرمان میزبان نماینده اراک خواهد بود.
7443/8154


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن