تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798778297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چراغ سبز قوچان نژاد به حضور در لیگ ایران/ واکنش رضا به شایعه حضور در پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


می‌خواستم عملکرد دوستانم در هر دو تیم را از نزدیک ببینم
چراغ سبز قوچان نژاد به حضور در لیگ ایران/ واکنش رضا به شایعه حضور در پرسپولیس
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران معتقد است تنها با حمایت همه جانبه‌ "ایران" می‌توان از شانس بالایی که تیم ملی ایران برای موفقیت در استرالیا دارد، استفاده کرد.



  به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، رضا قوچان نژاد به سوالاتی درباره شرایط خودش و تیم الکویت و نیز انتظارات از تیم ملی در جام ملت‌های آسیا پاسخ داد که در زیر می‌آید:
* ابتدا درباره وضعیت خود در تیم الکویت صحبت کنید؛ به نظر می‌رسد با صعود الکویت به فینال جام حذفی و حضور در کورس قهرمانی لیگ، تیمتان در حال حاضر شرایط خوبی دارد.
- بله! خو‌شبختا‌نه همین طور است. ما توانستیم به جام حذفی برسیم و از این بابت خیلی خوشحالم. فکر می‌کنم الکویت در فینال هم می‌تواند پیروز شود و بخشی از امیدواری ما به این خاطر است که الکویت، میزبان مسابقه فینال است و به قهرمانی بسیار امیدواریم.
* پس از چند ماه حضور در فوتبال باشگاهی آسیا، الان می توانید قضاوتی درباره سطح فوتبال باشگاهی در آسیا و اروپا داشته باشید و اساسا آیا می‌توان سطح فوتبال باشگاهی این دو قاره را مقایسه کرد؟
- حدود پنج ماه می‌شود که در فوتبال باشگاهی آسیا بازی می‌کنم و تا الان از شرایطی که در این جا دارم راضی هستم. فوتبال در آسیا به لحاظ امکانات و برنامه‌ریزی اختلاف زیادی با اروپا دارد، اما تا حدودی می‌توان گفت وضعیت کیفی فوتبال در بالاترین سطح آسیا تفاوت فنی زیادی مثلا با سطح فوتبال بلژیک یا هلند ندارد؛ با این حال از نظر فیزیکی و بدنسازی، لیگ کویت فاصله زیادی با لیگ‌های اروپایی دارد.
* حضور شما در داربی غافلگیر کننده بود و باعث شد شایعاتی درباره حضور احتمالی شما در تیم پرسپولیس مطرح شود، هرچند فاضلی مدیر برنامه‌هایتان آن را تکذیب کرد؛ علت حضورت صرفا علاقه به تماشای داربی بود؟
همان روز که برای دیدن داربی به تهران آمدم، دلیل سفرم را بیان کردم و این بود که بعد از یکی از بازی‌های الکویت، تمرین تیم تعطیل بود و این موضوع همزمان با برگزاری داربی شد و چون همواره دوست داشتم داربی حساس ایران را با چشمان خودم از نزدیک تماشا کنم به تهران آمدم. همچنین می‌خواستم عملکرد دوستانم در هر دو تیم را از نزدیک ببینم و آنها را تشویق کنم؛ بنابراین حضورم در داربی هیچ دلیل دیگری غیر از این نداشت.
• چقدر احتمال دارد فصل آینده به فوتبال باشگاهی ایران بیایید؟
ان شاءالله یک روز اگر خدا بخواهد به لیگ ایران می‌آیم اما هنوز زود است و فعلا دوست دارم خارج از کشور به فوتبالم ادامه دهم.
• با صحبت درباره تیم ملی ادامه دهیم؛ با نزدیک شدن به مسابقات مهم و حساس جام ملت‌های آسیا و شرایط سختی که تیم ملی دارد اما انگار هنوز بعضی افراد که کارلوس کی‌روش از آنها به عنوان "رقیب داخلی" یاد می‌کند، متوجه اهمیت آن نشده‌اند! شما به عنوان یکی از بازیکنانی که طی 2 سال اخیر همیشه در ترکیب تیم ملی حضور داشتید، فکر می‌کنید قهرمانی در جام ملت‌های آسیا چقدر می‌تواند برای فوتبال ایران پراهمیت باشد؟
در فوتبال هیچ کاری آسان نیست اما ما می‌خواهیم به امید خدا نتیجه خوبی در جام ملت‌های آسیا بگیریم. برای رسیدن به این هدف باید طی سه‌، چهار هفته آینده که هنوز زمان داریم، خوب کار کرده و آنقدر تلاش کنیم تا تیم آماده‌ای در جام ملت‌ها داشته باشیم و نتایج خوبی هم بگیریم. امیدوارم تیم ملی مانند همیشه از حمایت همه‌جانبه‌ای برخوردار باشد و ما دوست داریم هواداران و رسانه‌ها از تیم ملی در استرالیا حمایت کنند. اگر ما می‌خواهیم در آسیا پس از چندین سال به مقام قهرمانی برسیم، فقط به حمایت همه جانبه " ایران" نیاز داریم. وقتی حمایت همه هواداران، مسوولان و رسانه‌ها پشت سر تیم ملی باشد، می‌توانیم بازی‌ها را خوب شروع کرده و خوب هم به پایان ببریم.
• فکر می‌کنید تا چه اندازه می‌توانیم احترامی که در جام جهانی بدست آوردیم را در جام ملت‌ها حفظ کنیم؟
بهتر است اصلا به بازی‌ها و نتایج‌ تیم ملی در جام جهانی فکر نکنیم. آن بازی‌ها تمام شد و به تاریخ پیوست و برای ما تبدیل به خاطره شد. الان فقط باید به فکر استرالیا باشیم، تمرینات زیادی داشته باشیم تا روز به روز بهتر شویم. با عملکرد خوب در استرالیا و موفقیت در جام ملت‌ها، فوتبال ایران پیشرفت بیشتری خواهد کرد و این هدف صرفا با زحمت کشیدن بدست می‌آید. 116 ایسنا



۱۶/۰۹/۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن