تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802935548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ونگر: کاری به اعتراض هواداران ندارم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ونگر: کاری به اعتراض هواداران ندارم
کد خبر: ۴۵۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹ - 07 December 2014


سرمربی آرسنال از شکست تیمش برابر استوک‌سیتی در لیگ برتر ناراحت است و می‌گوید کاری به اعتراض هواداران تیمش ندارد.


به گزارش ایسنا، آرسنال در هفته چهاردهم لیگ برتر در خانه استوک‌سیتی با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا هواداران توپچی‌های لندن خواستار کناره‌گیری ونگر شوند.


آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پس از شکست تیمش برابر استوک‌سیتی گفت: شکست بسیار بدی متحمل شدیم. متاسفانه در نیمه نخست بسیار پراشتباه ظاهر شدیم و به حریف اجازه دادیم هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. 3 گل خوردیم و شانس آوردیم که گل‌های دیگری نخوردیم. اصلا تمرکز نداشتیم و بازی بسیار دور از تصوری انجام دادیم. دوست داشتم نیمه نخست زودتر تمام شود. از دقیقه 20 منتظر سوت پایانی نیمه نخست بودم تا با بازیکنانم صحبت کنم. خیلی ناراحتم. حریف از ما بهتر بازی کرد و در خیلی از دقایق مسابقه برتر از ما بود. متاسفانه نتوانستیم بازی خودمان را به آنها تحمیل کنیم. از این نتیجه‌ خیلی ناراحتم. متاسفانه فاصله ما با حریفان بیشتر و بیشتر شده است.


سرمربی آرسنال ادامه داد: در نیمه دوم خیلی خوب بودیم و توانستیم 2 بار دروازه حریف را باز کنیم ولی نتوانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. خیلی ناراحتم. بی‌تجربه بودیم و نتوانستیم از این بازی خارج از خانه امتیاز بگیریم. انرژی زیادی در نیمه دوم داشتیم و با کمی دقت می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.


سرمربی فرانسوی آرسنال با حمایت از دنی ولبک گفت: ولبک برابر استوک‌سیتی همان طور که انتظار داشتم بازی خوبی را به نمایش گذاشت. ولبک تلاش زیادی کرد تا در نیمه دوم گلزنی کند. از بازی او کاملا راضی هستم. فراموش نکنید که فشار زیادی روی اوست. در کنار ولبک، آلکسیس نیز شرایط خوبی دارد.


آرسنال این فصل همراه ونگر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و صعودش را به مرحله حذفی قطعی کرده است. این مربی فرانسوی ادامه داد: در سطح بالای فوتبال در اروپا مهم‌ترین موضوع ثبات است. رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اتفاق خوبی برای ماست. خوشحالم که صعودمان را به مرحله بعد قطعی کردیم. تیم ما در سال‌های قبل همیشه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بوده است. می‌خواهیم در بازی آخر خود نیز به پیروزی برسیم تا به عنوان تیم نخست از گروه به مرحله بعد راه یابیم.


ونگر درباره اعتراض هواداران تیمش پس از باخت برابر استوک سیتی گفت: کاری به این اعتراض‌ها ندارم؛ چرا که در طول مسابقه تمرکزم روی جریان بازی بود.


مربی فرانسوی که از سال 96 هدایت آرسنال را بر عهده دارد، در پایان درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: متاسفانه فصل را خوب شروع نکردیم و با مصدومان زیادی هم که داریم کار سختی در ادامه فصل داریم. در حال حاضر شرایط ما طوری است که نمی‌توان از تیمم انتظار قهرمانی داشت ولی در لیگ برتر هیچوقت نمی‌توان با قاطعیت از قهرمانی یک تیم صحبت کرد. بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و هر اتفاقی می‌تواند در آینده رخ دهد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن