تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803062699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنگلا مرکل: اصلاحات مالی ایتالیا و فرانسه ناکارآمد است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آنگلا مرکل: اصلاحات مالی ایتالیا و فرانسه ناکارآمد است تهران-ایرنا- "آنگلا مرکل" صدر اعظم آلمان امروز یکشنبه، با انتقاد از فرانسه و ایتالیا، اصلاحات مالی انجام شده در این دو کشور را ناکارآمد دانست.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، وی در مصاحبه ای با روزنامه "دی ولت" آلمان افزود: کمیسیون اروپا تاریخی را تعیین کرده است که فرانسه و ایتالیا تا آن تاریخ باید تدابیر اضافی را انجام دهند.
وی افزود: این امر قابل توجیه است زیرا هر دو کشور در روند انجام اصلاحات هستند، اما کمیسیون همچنین در گزارشی بروشنی اعلام کرده است آنچه باید تا آن تاریخ انجام پذیرد، باز هم کافی نیست و ناکارامد است.
اتحادیه اروپا ماه گذشته به کشورهای فرانسه، ایتالیا و بلژیک سه ماه دیگر وقت داد تا کسری بودجه خود را کاهش دهند اما در همان حال هشدار داده بود که اگر نتوانند هزینه های خود را کاهش دهند یقینا باید تدابیر تنبیهی را تحمل کنند.
کمیسیون اروپا که شاخه اجرایی اتحادیه اروپاست، بشدت از فرانسه انتقاد و اعلام کرد پاریس در کاهش کسری بودجه پیشرفت جزیی و ناچیزی داشته است.
فرانسه باید کسری بودجه خود را به کمی بیش از 4 درصد تولید ناخالص داخلی در سال 2015برساند، در حالیکه بر اساس قوانین اتحادیه اروپا کسری بودجه باید 3 درصد باشد.
دولت فرانسه میزان رشد اقتصادی را در سال 2014 میلادی 0.4 درصد و میزان کسری بودجه را 4.4 درصد تولید ناخالص داخلی اعلام کرده است.
برغم آن که فرانسه در بودجه 2015 میلادی خود صرفه جویی 21 میلیارد یورویی را لحاظ کرده ، میزان کسری بودجه را 4.3 درصد تولید ناخالص داخلی اعلام کرده است که به دلیل فاصله قابل توجه با تعهداتش در قبال اتحادیه اروپا مجبور شد این میزان را به 4.1برساند.
دولت فرانسه اول اکتبر (9 مهر ماه) همزمان با ارائه لایحه بودجه سال 2015 میلادی به مجلس به شکست تازه اش در کاهش کسری بودجه اذعان کرد. همچنین دولت با اعلام ناکامی در بازگرداندن تعادل بودجه تا سال 2017 میلادی که پیشتر وعده آن را داده بود، تاریخ 2019 میلادی را برای حل مشکل کسری بودجه تعیین کرد.
"میشل ساپن" وزیر دارایی فرانسه بتازگی اعلام کرده است که دولت در نظر دارد با به کار گیری اقدامات و دستور العمل های جدید میزان بدهی عمومی را در 2015 به سه میلیارد و 600 میلیون یورو برساند. برآورد اولیه دولت برای بدهی عمومی در سال 2015 میلادی سه میلیارد و 700 میلیون یورو اعلام شده بود.
اختلاف نظرهای فراوانی در بروکسل بر سر این موضوع ظهور کرده است که چطور باید شکست پاریس و رم را در کاهش کسری بودجه جبران کرد، در حالیکه برلین بر رعایت اصول مالی تاکید دارد و بارها از دو کشور خواسته است به تعهدات خود عمل کنند.
"گویینتر اوتینگر" کمیسیونر پیشین انرژی اروپا که اصالتا آلمانی است، ماه گذشته در مقاله ای از فرانسه بخاطر نقض قوانین بشدت انتقاد کرد.
وی که از متحدان نزدیک مرکل به شمار می آید، نوشت: تمدید ضرب الاجل برای این کشورها بدون اینکه گام های عینی برداشته شود درست نیست.
اروپام**9157**9053 **1561**1479


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن