تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802445614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه های دیدار تیمهای پدیده مشهد و نفت تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جام حذفی فوتبال: حاشیه های دیدار تیمهای پدیده مشهد و نفت تهران مشهد-ایرنا- تیم فوتبال نفت تهران عصر شنبه در راستای مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور با غلبه بر تیم پدیده مشهد به مرحله نهایی این مسابقات راه یافت.


به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا تیم فوتبال نفت تهران در این مسابقه که در استادیوم ثامن الائمه (ع) مشهد در مقابل تیم پدیده این شهر به میدان رفت موفق شد با نتیجه 9 بر هشت میزبان خود را شکست داده و به مرحله نهایی جام حذفی راه یابد.
تیم فوتبال نفت تهران با ترکیت "علیرضا بیرانوند"، "محمد امین حاج محمدی"، "وحید حمدی نژاد"، "لئوناردو پادوانی"، "مهدی شیری"، "مرتضی پورعلی گنجی"، "علی عزتی"، "کمال کامیابی نیا"، "وحید امیری"، "ایمان مبعلی" و "غلامرضا رضایی" و با سرمربی گری "علیرضا منصوریان" در این دیدار به میدان رفته بود.
"مجتبی روشنگر"، "رضا ناصحی"، "رضا عنایتی"، "میلاد غریبی"، "اکبر صادقی"، "زوران کنژویچ"، "مسعود نظرزاده"، "محمد نژادمهدی"، "عباس محمدرضایی"، "مهدی خیری" و "بهادر نسیم اف" هم 11 بازیکن تیم پدیده مشهد در این دیدار را تشکیل می دادند که "علیرضا مرزبان" سرمربی این تیم در مقابل تیم نفت تهران به میدان فرستاده بود.
تیم فوتبال پدیده بعد از آنکه در سه دیدار حساس و دشوار جام حذفی ابتدا از سد خونه به خونه بابل تیم پرتلاش شمالی گذشت، سپس در آوردگاه تبریز بر گسترش این شهر غلبه کرد و دست آخر هم در یک دیدار مهم با بردی شیرین، باز هم در تبریز بر تراکتورسازی فائق آمده و در شرایطی که بسیاری از تیمهای قدرتمند و باسابقه مانند استقلال و پرسپولیس تهران و غیره از راهیابی به مرحله نیمه نهایی این رقابتها باز مانده بودند به این مرحله راه یافت و برای صعود به مرحله نهایی در مقابل تیم نفت تهران به میدان رفت.
تیم فوتبال نفت تهران هم که با سرمربی گری "علیرضا منصوریان" نتایج خوبی کسب کرده و در صدر جدول لیگ برتر نیز قرار گرفته بود، برای صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی به ترتیب "تیم های استقلال اهواز"، "شهرداری اردبیل" و تیم سخت کوش "صنعت ساری" را شکست داده بود.
تیم نفت تهران که این روزها از هواداران استقلالی زیادی نیز بهره می برد، با هدف صعود به مرحله نهایی در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد بعد از دیدار لیگ برتر برای دومین بار طی دو ماه اخیر در مقابل تیم پدیده این شهر قرار گرفت و در نهایت برای دومین بار تیم مشهدی را شکست داد و با این پیروزی به مرحله نهایی جام حذفی راه یافت و در مرحله نهایی این مسابقات اول خردادماه سال آینده به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان می رود که در مرحله نیمه نهایی با شکست تیم پرسپولیس ، فینالیست شده بود.
تیم نفت تهران در ابتدای این دیدار بازی به نسبت بهتری در مقایسه با تیم پدیده مشهد به نمایش گذاشت به طوری که در ابتدای نیمه نخست توانست توسط "مرتضی پورعلی گنجی" دروازه تیم مشهدی را باز کند.
با به ثمر رسیدن این گل تیم فوتبال پدیده بر شدت فشارها و حملات خود بر دروازه تیم نفت تهران افزود و چند بار دروازه حریف خود را تهدید کرد ولی تلاش آنها تا انتهای نیمه نخست نتیجه ای در بر نداشت.
در نیمه دوم تیم پدیده مشهد بازی بسیار بهتری را در مقایسه با تیم تهرانی ارایه داد و بر شدت حملات خود بر تیم حریف افزود و در دقیقه 75 بازی موفق شد به وسیله "یونس شاکری" گل تساوی را به ثمر برساند و این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و بازی به دو مرحله 15 دقیقه ای وقت اضافه کشیده شد.
این مدت وقت اضافه هم نتیجه ای برای هر دو تیم به دنبال نداشت و کسب نتیجه نهایی به ضربات پنالتی موکول شد که در نهایت تیم نفت تهران در ضربات پنالتی موفق شد که هشت مرتبه و تیم پدیده هفت مرتبه دروازه حریفان خود را باز کنند که با این وجود این تیم نفت تهران بود که در نهایت میزبان خود را با احتساب گلهای وقت قانونی مسابقه در مجموع با نتیجه 9 بر هشت شکست داده و به مرحله نهایی جام حذفی راه یابد.
این مسابقه با حضور بیش از هفت هزار تماشاگر آغاز شد که تا پایان نیمه نخست تعداد آنان بالغ بر 10 هزار تن افزایش یافت و به رغم برودت بسیار هوا تا پایان وقتهای قانونی و اضافه و حتی ضربات پنالتی بخش اعظم هواداران در ورزشگاه حضور داشتند.
به دلیل سرمای هوا تعدادی از بازیکنان تیم های نفت تهران و پدیده مشهد برای گرم کردن پتو بر روی دوش خود انداخته بودند.
با تمهیدات باشگاه فرهنگی و ورزشی پدیده مشهد 40 دستگاه اتوبوس از چهار نقطه میدان آزادی (میدان پارک ملت)، چهارراه مقدم طبرسی، چهارراه مخابرات قاسم آباد و میدان تختی برای انتقال هواداران پدیده به ورزشگاه اختصاص یافته بود و سه دستگاه اتوبوس نیز از شهر شاندیز به این منظور پیش بینی شده بود.
تعداد زیادی از هواداران هم با وسائل نقلیه شخصی خود به ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد عزیمت کرده بود و حجم تماشاگران موجب حجم ترافیک در محورهای منتهی به این ورزشگاه شود به طوری که در دقایق ابتدایی بازی نیروی انتظامی برای برقراری هر چه بهتر نظم و امنیت دربهای ورزشگاه بر روی وسائل نقلیه بست و مانع از ورود آنها شد که این مساله مشکلاتی را برای تعداد زیادی از هواداران ایجاد کرده بود.
در بین دو نیمه مسابقه پرچم متبرک حرم مطهر امام حسین (ع) بر گرداگرد زمین مسابقه چرخانده شد که هواداران با فریادهای یا حسین (ع) ، حسین حسین حسین وای ، مظلوم حسین حسین وای و یا اباعبدالله (ع) آن را همراهی کردند.ک/4
7490/522


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن