تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819410935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خادم: سیاسی به زودی آزاد می شود/ ممکن است مدیرعامل استقلال هم بازداشت شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


خادم: سیاسی به زودی آزاد می شود/ ممکن است مدیرعامل استقلال هم بازداشت شود ورزش > مدیریت ورزش - معاون وزیر ورزش درباره دلیل بازداشت مدیرعامل پرسپولیس گفت: به دلیل پرونده های گذشته که از مدیریت های سابق وجود داشته حکم بازداشت موقت او صادر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ معاون وزیر ورزش و جوانان در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درباره دلیل بازداشت سیاسی مدیر عامل پرسپولیس گفت : به علت پرونده های گذشته که از مدیرت های سابق وجود داشته و متاسفانه هنوز تعیین تکلیف نشده است قاضی دادسرا ی فرهنگ و رسانه با احضار آقای سیاسی حکم بازداشت موقت او را صادر کرد.
خادم افزود : متاسفانه استقلال و پرسپولیس مشکلات مالی گسترده و بدهی های زیادی برای آنها بر جای مانده و اکنون ما باید جوابگو باشیم و امیدوارم با حل آنها بتوانیم روند واگذاری دو تیم را سرعت ببخشیم.
نماینده تام الاختیار وزیر در امور دو باشگاه افزود: امیدوارم اقای سیاسی هر چه سریعتر آزاد شود و این احتمال دارد همین مشکلات گریبان استقلال را هم بگیرد. خادم اضافه کرد امیدوارم با کمک قوه محترم قضاییه با آرامش بخشی و بدور از حاشیه روند واگذاری دو باشگاه با سرعت و دقت جلو برود و شاهد این موارد در آینده نباشیم .
امیر رضا خادم درباره جلسه امروز شورای قیمت گذاری وزارت اقتصاد گفت : جلسه بسیار خوبی بود که با حضور اقای دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان ، دکتر طیب نیا و حجت الاسلام پور محمدی وزاری اقتصاد و دادگستری و رئیس سازمان حصوصی سازی برگزار شد و تقریبا کلیات و نحوه واگذاری و مزایده و شرایط ان مورد تصویب قرار گرفت.
معاون وزیر ورزش افزود : مشکل جدی ما امضا نشده صورت های مالی از سوی هیاتم دیره دو باشگاه است که دلیل آنهم روشن نبودن وضعیت حسابهای دوباشگاه است و برای همین اقایان هیات مدیره استقلال و پرسپولیس نگران مسایل حقوقی ان هستند خادم گفت : البته بزودی سازمان خصوصی سازی در جلسه ای با هیات مدیره دوباشگاه نگرانی انها را رفع می کند و شرایط واگذاری مهیا خواهد شد.
نماینده وزیر در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مورد زمان مزایده گفت : قیمت گذاری بنا بر اعلام سازمان خصوصی سازی تا اول دیماه خواهد بود و بعد از ان شرایط مزایده اعلام می شود در جلسه امروز تاییدیه دولت برای واگذاری صددرصد سهام دو باشگاه قطعی شد و بلوک بندی نخواهد شد ضمن اینکه پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به عنوان سهام دار درصدی را به خود اختصاصی می دهند. 43 43

کلید واژه ها: امیررضا خادم - وزارت ورزش و جوانان - باشگاه استقلال - باشگاه پرسپولیس -




شنبه 15 آذر 1393 - 19:17:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن