تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819359996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوتزه کفش‌هايش را هديه مي‌دهد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: گوتزه کفش‌هايش را هديه مي‌دهد
کد خبر: ۴۵۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱ - 06 December 2014


ماريو گوتزه قصد دارد با کفش‌هايي که در جام جهاني به پا مي‌کرد، کودکان را خوشحال کند.


این کفش‌ها گران‌ترین کفش‌های دنیا هستند. گوتزه هفته پیش به "بیلد" گفته بود:" کسی که در طی هفت روز آینده به برنامه "یک قلب برای بچه‌ها" بیشترین هدیه را بدهد، کفش‌های من را به عنوان جایزه دریافت خواهد کرد."


حال امشب قرار است در شبکه دو تلویزیون دولتی آلمان سرنوشت این جایزه مشخص شود. مجری برنامه "یک قلب برای بچه‌ها" گفت:" بالاترین میزان کمک نقدی که طی این مدت به حساب این برنامه واریز شده بالغ بر دو میلیون یورو بوده است."






این مبلغ حتی از حد تصور ستاره بایرن مونیخ هم فراتر است. گوتزه گفت:" باورکردنی نیست. این مبلغ کمک را در خواب هم نمی‌دیدم. فوق‌العاده است. دو میلیون واقعا رقم هنگفتی است. اما آنچه اهیمت دارد این است که این مبلغ در راه یک هدف خیر هزینه می‌شود و نه برای خرید کفش من."






وی در پاسخ به این سوال که آیا از رد کردن کفش‌هایی که با آن در ریودوژانیرو عنوان قهرمانی جام جهانی را به دست آورد پشیمان می‌شود گفت:" نخیر. گاهی بد نیست آدمی این را از یاد نبرد که در زندگی‌اش خیلی خوش‌شانس بوده است. من با کمال میل قسمتی از این خوش‌شانسی را به مدار طبیعت بازمی‌گردانم. وقتی که در دوتموند عضویت داشتم، در آستانه سال نو به بیمارستان کودکان سرطانی می‌رفتیم. آن فضا هرکدام از ما را به فکر فرو می‌برد و تا مدت‌ها متأثر بودیم؛ به همین دلیل است که من از سازمان‌هایی که به کودکان و محرومان کمک می‌کنند حمایت می‌کنم."












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن