تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803039249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معنای فوتسال حرفه‌ای را در روسیه فهمیدم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: معنای فوتسال حرفه‌ای را در روسیه فهمیدم
کد خبر: ۴۵۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱ - 06 December 2014


ملی‌پوش فوتسال می‌گوید بعد از حضور در لیگ روسیه متوجه معنای فوتسال حرفه‌ای شده. طیبی همچنین می‌گوید از یک تیم روسی و اسپانیایی پیشنهاد دارد و بعد از بررسی کامل در انتهای فصل، بهترین تصمیم را می‌گیرد.


حسین طیبی در گفتگو با مهر، درباره وضعیت تیم ملی فوتسال ایران، دیدار تدارکاتی با روسیه، حضورش در تیم نوریلسکی و پیشنهاداتش برای فصل آینده صحبت‌هایی را مطرح کرد که آنها را در زیر می‌آید:


روس‌ها از من عذرخواهی کردند
در جریان دیدار اول تیم ملی فوتسال ایران برابر روسیه مصدوم شدم که بلافاصله یخ درمانی را شروع کردم. در انتهای بازی، تک تک بازیکنان و مربیان روسیه به سمتم آمدند و از من دلجویی و عذرخواهی کردند. من ارتباط خوبی با بازیکنان روسیه دارم.


روسیه هم نسل فوتسالش را عوض می‌کند
تیم روسیه هم مثل ایران نسل فوتسالش را عوض می‌کند. چند بازیکن این تیم که در مسابقات یورو به عنوان نایب قهرمانی رسیدند، به ایران نیامدند. البته دو بازیکن برزیلی روسیه هم مصدوم بودند.


معنای فوتسال حرفه‌ای را در روسیه فهمیدم
شرایطم در تیم نوریلسکی خوب است. بازی در لیگ روسیه سخت است. هر مسابقه 25 دقیقه و هر هفته دو مسابقه برگزار می‌شود. با این حال همه چیز سر جای خودش است. من معنای فوتسال حرفه‌ای را در روسیه فهمیدم. امکانات آنها با ایران قابل قیاس نیست. در روسیه هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد و همه چیز به صورت اتوماتیک جلو می‌رود.


هنوز با سرمای روسیه کنار نیامده‌ام!
شرایطم از سال گذشته خیلی بهتر است. من با همه شرایط آشنا شده‌ام. در جدول گلزنان لیگ روسیه هم نفر سوم یا چهارم هستم. اصغر (حسن‌زاده) را نمی‌دانم ولی تنها مشکل من سرمای روسیه است که شخصا هنوز با این مشکل کنار نیامده‌ام (با خنده).


حسین طیبی


از اسپانیا هم پیشنهاد دارم
برای فصل آینده هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام. باید صبر کنم تا لیگ امسال به اتمام برسد. چند پیشنهاد به من رسیده. یکی از روسیه و یک پیشنهاد هم از اسپانیا دارم. فعلا دارم فکر می‌کنم. ان شاءالله پس از مشورت با چند نفر دیگر تصمیم خوبی بگیرم.


مقابل کلمبیا به تمام معنا بدشانسی آوردیم
در جام جهانی کوچک و در مرحله نیمه نهایی به کلمبیا خوردیم که در نهایت شکست خوردیم. ما مسابقه را خوب شروع کردیم و حتی با وجود اینکه عقب افتادیم، کار را به تساوی کشاندیم. در آن بازی به تمام معنا بدشانسی آوردیم. من کاری به این ندارم که بازی را پنج نفره کردیم ولی فقط این را بگویم که چهار تا از توپ‌های خودم به تیر دروازه کلمبیا خورد.


خوشحالم آقای گلی را در برزیل گرفتم
من چند سال پیش مصاحبه کرده بودم و گفته بودم به دعای پدر و مادر اعتقاد دارم و می‌خواهم جای "فالکائو" را بگیرم. خدا را شکر در گرندپری هم موفق شدم آقای گل شوم. از این بابت خیلی خوشحالم چون این جایزه همیشه برای برزیلی‌ها و در چند سال گذشته برای فالکائو بوده است. اتفاقا در برزیل یک خبرنگار به من گفت که این جایزه را از فالکائو گرفته‌ای که برایم خیلی خوشحال کننده بود.


خسوس برای دفاع سیستم خاصی دارد
در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره خسوس کاندلاس یا سرمربیان دیگر صحبت کنم. با این حال خسوس یا هر مربی دیگری به زمان نیاز دارد تا بتواند سیستمش را جا بیندازد. تمرکز خسوس روی کارهای دفاعی و شروع مجدد است. او برای دفاع سیستم خاصی آورده است. اگر زمان باشد تیم ملی بهتر هم می‌شود.


شمسایی یک استثنا بود
گاهی اوقات مرا را با وحید شمسایی مقایسه می‌کنند. باید بگویم وحید شمسایی اسطوره فوتسال دنیاست. او در فوتسال یک استثنا بود. درست مثل محمدرضا حیدریان. من همیشه نسبت به شمسایی با احترام صحبت کرده‌ام و همیشه با او مشورت می‌کنم ولی اصلا با او قابل مقایسه نیستم با این اوصاف تمام تلاشم را برای موفقیت تیم ملی به کار می‌برم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن