تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802444753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مکاني: درخشان بهترين است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مکاني: درخشان بهترين است
کد خبر: ۴۵۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶ - 06 December 2014


سوشا مکاني دروازه‌بان پرسپوليس معتقد است که پرسپوليس نمي‌ تواند با همه چيز بجنگد اين تيم درشرايطي 10 نفره شد که بازيکنان همه خسته بودند و جايگزيني براي اومانا وجود نداشت.


سوشا مکانی در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: از پرسپولیس نمی‌ روم. آقای درخشان بهترین مربی ای بود که در 10، 11 سال گذشته داشتم می‌ خواهم بدون توجه به حرف ها در این تیم کار کنم.


نمی‌ توانیم با همه چیز بجنگیم
واقعا حیف شد که نتوانستیم ببریم ما نمی‌ توانیم با همه چیز بجنگیم. تیم مادر آخر بازی 10 نفره شد و زمانی که این اتفاق افتاد بازیکنان ما خسته بودند و بازیکن جایگزین روی نیمکت هم نداشتیم. وقتی که گل زدیم همه چیز می‌ توانست به نفع ما تمام شود اما متاسفانه روی یک غفلت گل خوردیم حتی وقتی 10 نفره شدیم باز هم می‌ توانستیم بازی را ببریم اما اشتباهات فردی باعث باخت تیم شد.


بنگر می‌ توانست به پرسپولیس کمک کند
نباید 10 نفره شدن در این بازی را با دیدار دربی مقایسه کنیم. ما در این بازی بازیکن جایگزین نداشتیم که به جای اومانا وارد زمین کنیم. بنگر محروم بود شاید اگر بازیکنی در پست هافبک یا فوروارد اخراج می‌ شد، می‌ توانستیم جایگزینی برای او پیدا کنیم اما وقتی دفاع وسط اخراج شد، ما کسی را برای جایگزینی او نداشتیم. بنگر می‌ توانست در این دیدار خیلی به ما کمک کند. او به ناحق محروم شد. محروم و مصدوم تیم خیلی زیاد است. بنگر می‌ توانست خلا دفاع را پر کند مخصوصا وقتی 10 نفره شدیم چون انگار به پرسپولیس سکته وارد شد. از جایی ضربه خوردیم که فکرش را نمی‌کردیم.


درخشان گل دوم را پیش‌بینی کرده بود
آقای درخشان قبل از این بازی به ما گفته بود که امکان دارد از کجا ضربه بخوریم و گفته بود بهتر است سعی کنیم ضربه ایستگاهی به حریف ندهیم. پیش‌بینی ایشان کاملا درست بود. هیچ انتقادی متوجه ایشان نمی‌ شود. اصلا نباید از حق گذشت او یکی از بهترین مربی ها از لحاظ فنی است که من در 10، 11 سال اخیر با او کار کرده ام. او هیچ چیز برای پرسپولیس کم نگذاشته، ما نتوانستیم از برتری مان استفاده کنیم و نتیجه بازی را به نفع خودمان تمام کنیم. ما روی اتفاقات فوتبال گل خوردیم چون مایکل (اومانا) بازیکن باتجربه ای است اما خب، پیش می‌ آید که بازیکن باتجربه هم اشتباهی کند که منجر به اخراجش شود. اما اگر او در بازی مانده بود ما برای تک تک دقیقه هایمان برنامه داشتیم. او درست در لحظه ای اخراج شد که روند بازی در دست ما بود و ما داشتیم روی دروازه ذوب‌آهن فشار می‌ آوردیم که گل دوم را بزنیم. اما نتیجه برعکس رقم خورد.


پاس گل اول را من دادم
پاس گل اول را من در شرایط بازی دادم، مثل خیلی ها هم نیستم که اگر کار مثبتی برای تیمم می‌ کنم آن را در بوق کرنا بکنم. هر بازیکنی باید نقش مثبتی در نتیجه گیری تیمش داشته باشد. وقتی که من پاس را فرستادم نمی‌ دانستم که بعدش چه اتفاقی می‌ افتد، اما طارمی از هوشش استفاده کرد و یکی از تاکتیکی ترین گل های جام روی هنرنمایی او به ثمر رسید. او بعد از این بازی احساس مصدومیت می‌ کند که امیدوارم زودتر بتواند شرایط بازی را پیدا کند چون با این همه بازیکن مصدوم و محروم ما واقعا به او نیاز داریم.


انتظار هواداران بجاست
صددرصد قبول دارم که هر انتظاری که هواداران دارند به حق و بجاست. اما آنها باید قبول کنند که از دست بازیکن و مربی شرایط خارج است. ما برتر میدان بودیم و گل اول را به ثمر رساندیم تا آن زمان کوچکترین اشتباهی نداشتیم. اما یکسری اتفاقات می‌ افتد که دیگر دست بازیکن و کادرفنی نیست و ریسک را بالا می‌ برد، ما بعد از گل اولی که از ذوب‌آهن دریافت کردیم تمرکز تیمی مان کلا به هم ریخت، این هم یک ضعف است که باید برطرف شود. شاید به خاطر این است که بازیکن جوان در تیم زیاد داریم که البته خیلی زحمتکش هستند اما به همان نسبت تمرکز کمتری دارند و درصد اشتباه را افزایش می‌ دهند. اگر تیمی از ما سرتر باشد و برنده باشد، دلمان نمی‌سوزد ولی روی اشتباه و عدم تمرکز بازیکنان ضربه می‌ خوریم برای هواداران غیرقابل هضم است.


بعد از گل فکر کردیم همه چیز تمام شده
مشکل بزرگ پرسپولیس بعد از گل زدن این بود که ما فکر کردیم همه چیز تمام شده در حالی است که نباید فراموش کنیم که ذوب‌آهن دو، سه فصل پیش قهرمان شد و در جام باشگاه های آسیا بازی کرد. پس بازیکنان باتجربه و خوبی دارد که می‌ توانند از فرصت ها استفاده کنند. بازیکنان پرسپولیس هم بازیکنان بزرگی هستند. اما نمی‌ بایست در شرایط حساس و در حالی که گل اول را به ثمر رسانده بودیم، شرایطی به وجود می‌ آوردیم که بازیکن حریف تک به تک شود. فکر کنم کمی تمرکزمان را از دست دادیم.


در پرسپولیس می‌ مانم
من با قدرت به کارم در پرسپولیس ادامه می‌ دهم، به حرف و حدیث ها هم توجه نمی‌ کنم. ابتدای فصل من تازه آمده بودم پرسپولیس و شرایط را نمی‌ دانستم یکسری برای من شمشیر را از رو بسته بودند، کسانی که در برد تیم سکوت می‌ کنند و در باخت ها دهانشان را باز می‌ کنند و هر چه دوست دارند می‌ گویند. این افراد ارزش این را ندارند که روی روحیات شما تاثیر بگذارند و بخواهند شما را از کارتان دلسرد کنند. اجازه نمی‌ دهم کسانی که منتظر زمین خوردن دیگران هستند روی من تاثیر بگذارند.


انتقاد از درخشان درست نیست
تنها چیزی که می‌ خواهم بگویم این است که درست نیست بگوییم کار آقای درخشان ایراد داشته وقتی ایشان دستش خالی است، چکار می‌ تواند بکند. من شخصا می‌ بینم که ایشان از جان و دل مایه می‌ گذارد تا حدودی هم موفق بوده. اما همین محروم ها و مصدوم ها اجازه نمی‌ دهند که او کل سطح فنی اش را به نمایش بگذارد. بعضی از انتقادها متاسفانه نه کارشناسانه است نه با منطق. درست نیست که بعضی ها در خانه بینشیند و تیم را کوچ کنند. اگر خود آنها در پرسپولیس بودند با این شرایط نمی‌ توانستند کاری بکنند.


بازی نکنم هم فرقی نمی‌ کند
کلا من بازیکنی هستم که چه زمانی که بازی کنم و چه زمانی که بازی نکنم از سرمربی حرف شنویی دارم. درخشان بهترین مربی من است و برایم فرقی نمی‌ کند که بازی کنم یا نکنم. اتفاقا این خیلی خوب است که او هر بازیکنی که اشتباه کند را بازی نمی‌دهد، در این بازی دیدید که با تمام کمبودها پرسپولیس بازی خوبی انجام داد. در بازی با نفت هم خیلی خوب بودیم اما اتفاقات فوتبالی و کم تجربگی یکسری از بازیکن ها باعث شد که نتایج برعکس رقم بخورد. دیگر بقیه کار دست خودمان است، باید با هوش و تمرکز بیشتری کار کنیم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن