تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820207117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الکامپ در پله بیستم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: الکامپ در پله بیستم تهران- ایرنا- بیستمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک فردا - یکشنبه- در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز می شود.


حمیدرضا بهشتی، رییس ستاد اجرایی الکامپ در گفت وگو با خبرنگار علمی ایرنا اظهار داشت: بیستمین نمایشگاه الکامپ با حضور بیش از 300 شرکت دانش بنیان فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و در فضایی بالغ بر 16 هزار متر مربع برگزار می شود.
وی شعار بیستمین نمایشگاه الکامپ را "همه چیز اینترنتی" عنوان کرد و گفت: "Internet of things" امروزه یکی از محورهای اصلی توسعه جوامع در حوزه فناوری اطلاعات، توسعه اقتصاد، فرهنگ، نقل و انتقالات و توسعه ارتباطات بین المللی و افزایش رفاه تلقی می شود.
وی افزود: 20 شرکت خارجی از کشورهای چین، امارات متحده عربی، آلمان، ترکیه، روسیه، هند و ایتالیا شرکت خواهند کرد.
به گفته بهشتی این نمایشگاه در رشته های سخت افزار، نرم افزار، شبکه و امنیت، دولت الکترونیک، دانش بنیان و مخابرات برگزار می شود.و همچنین قرار است کارگاه های آموزشی در زمینه های امنیت و شبکه های اجتماعی، کاربرد سخت افزاری نیز برگزار شود.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه چهار روزه را ارایه خدمات شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات، بازگشت سرمایه های سرگردان به حوزه فناوری اطلاعات و نیز ارتباط منسجم تر صنعت و دانشگاه عنوان کرد.
به گفته بهشتی مراسم افتتاح بیستمین نمایشگاه الکامپ با حضور محمد حسن انتظاری، دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف و برخی از مسوولان دیگر برگزار می شود.
علاقمندان برای بازدید می توانند از ساعت 9 - 16 از نمایشگاه بازدید کنند.
الکامپ (ELECOMP)، سرنام Electronics, Computer & E-Commerce نمایشگاه بین المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک است که همه ساله در تهران و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
تاریخچه این نمایشگاه به سال 73 13باز می گردد. در این نمایشگاه معمولا مدل های تجاری شرکت به شرکت (B2B) و شرکت به دولت (B2G) اتفاق می افتد. در این نمایشگاه شرکت ها وبنگاه های تخصصی ، علمی و دانش بنیان های مختلف فعال در این عرصه حضور دارند.
براساس گزارش های رسانه ای الکامپ نوزدهم در سال گذشته 300 هزار بازدیدکننده را به خود دید.
از طرفی با توجه به حضور دستگاههای دولتی تجارت با دولت نیز شکل می گیرد و شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات می توانند خدمات ارایه شده خود را به دستگاه های دولتی معرفی کنند.
البته مسوولان برگزاری نمایشگاه اذعان دارند که به طور کلی چنین اهدافی به صورت ناقص دنبال می شود چرا که نمایشگاه الکامپ هرساله شاهد تنش های فراوان در برگزارکنندگان آن است از این رو نمی توان انتظار یک نمایشگاه منسجم را داشت.
علت اصلی بیشتر حضور شرکت ها بابت برندینگ است و اهداف تجاری بلند مدت دنبال نمی شود بلکه بیشتر عرضه کننده دستاوردهای علمی در این زمینه است.
علمی(5)**9190**1599


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن