تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819012433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل محیط زیست استان قزوین: موتورسیکلت برقی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یک پروژه سبز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل محیط زیست استان قزوین: موتورسیکلت برقی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یک پروژه سبز است قزوین - ایرنا- مدیرکل محیط زیست استان قزوین، از موتورسیکلت برقی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان یک پروژه سبز یاد کرد و گفت: این دانشگاه در زمینه استفاده از خودروهایی که با انرژی های پاک کار می کنند پیشگام بوده و توانسته رتبه های خوبی در سطح دنیا کسب کند.


به گزارش ایرنا، "صدرالدین علیپور" روز شنبه در نشست با رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به منظور همکاری در اجرای طرح های زیست محیطی و استفاده از انرژی های پاک با اشاره به سیاست های سازمان محیط زیست، افزود: استفاده از ظرفیت های دانشگاه های معتبر مانند دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) بسیار حایز اهمیت است و ما در تلاش هستیم تا از این ظرفیت ها بهره بگیریم.
وی اظهارکرد: موضوع محیط زیست در دنیا به عنوان یک محور اساسی برای توسعه مطرح است و حتی اقتصاد دنیا طی سال های اخیر به سوی اقتصاد سبز و بیوکونومی حرکت می کند که ضرورت آن داشتن پشتوانه علمی و پژوهشی قوی است و باید بتوانیم همه دست اندرکاران کشور را مجاب کنیم که با خط مشی محیط زیستی حرکت کنند.
علیپور با تقدیر از فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در زمینه توجه به انرژی های پاک، گفت: در صنعت خودرو و در حوزه تئوری روی سوخت پاک و تکنولوژی های برتر، بسیار کار شده است، اما امروز دنیا به سمتی می رود که بتواند به صورت عملی از این تکنولوژی ها استفاده کند.
این مسوول ادامه داد: با توجه به تعدد خودروها و فزاینده بودن تولید آلودگی، باید به سوی تولید خودروهایی برویم که انتشار آلودگی آنها به صفر برسد.
مدیرکل محیط زیست استان قزوین افزود: در این زمینه در دنیا روی خودروهای برقی، پیل سوختی، هیبریدی، خورشیدی و سوخت هیدروژنی کار می شود و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز در زمینه استفاده از خودروهایی که با انرژیهای پاک کار می کنند پیشگام است و توانسته رتبه های خوبی در سطح دنیا کسب کند که ما نیز ترجیح دادیم از این توانایی استقبال و حمایت کنیم تا این پروژه بتواند به مرحله تولید برسد و در کشور استفاده شود.
علیپور با اشاره به مزیت های خودروهای خورشیدی، گفت: البته این صنعت هنوز جای کار بسیاری دارد و سازمان محیط زیست کشور نیز از خودروی خورشیدی حمایت و استقبال کرده است، اما ما باید به سمتی برویم که بتوانیم صنعت را هم با این پروژه درگیر کنیم.
مدیرکل محیط زیست استان قزوین ضمن قدردانی از دکتر موسی خانی و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، تصریح کرد: مطمئن هستم این همکاری ادامه دار و مستمر است و نتیجه آن اتفاقات اجرایی خوبی برای استان و کشور در پی خواهد داشت.
7389/ 614


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن