تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798288001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوردبین: از سه طرف مورد حمله قرار گرفتیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
خوردبین: از سه طرف مورد حمله قرار گرفتیم
سرپرست تیم پرسپولیس گفت: از یک طرف خستگی ناشی از فشردگی بازی‌ها، از یک سو محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها و از جانب دیگر اثر روانی احکام صادره بعد از دربی باعث شد با وجود بازی‌های خوب، نتایج مطلوبی نگیریم.


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  محمود خوردبین افزود: نکته کلیدی بازی با ذوب آهن، 10 نفره شدن ما بود. باید در نظر بگیریم در حالی وارد این بازی شدیم که با توجه به فشردگی بازی‌ها بچه‌ها خسته بودند. از سوی دیگر چند بازیکن خودمان از جمله بنگر را در اختیار نداشتیم و در این شرایط از دست دادن اومانا و 10 نفره شدن تیم، لطمه زیادی به ما زد.

وی ادامه داد: این حرف به آن معنی نیست که تقصیرها متوجه اومانا باشد. او بازیکن ارزشمندی است. با تعصب بازی می‌کند و عمدی هم نداشت. یک جورهایی توپ را به دستش زدند. با توجه به اینکه او قصد نداشت راه توپ را با دست سد کند. به نظرم داور می‌توانست اخطار ندهد. وقتی او از زمین بیرون رفت از یک سو 10 نفره شدیم و از سوی دیگر با توجه به غیبت بنگر، او در کار دفاعی ما وزنه‌ای بود که از دست رفت. در بازی با گل گهر هم به خاطر یک شادی معمولی بنگر را دو اخطاره و محروم کردند، در حالی که آن اتفاق هم نمی‌توانست روی دهد. هر یک از این دو کارت زرد می‌توانست نباشد و اگر نبود، ما الان در فینال جام حذفی بودیم.

وی درباره بحث تماشاگران و لغو محرومیت در آخرین لحظات خاطرنشان کرد: مساله این است که باشگاه و هواداران ما با اعلام دیرهنگام این موضوع مشکل پیدا کردند و تماشاگران ما می‌توانستند به مراتب بیش از اینها باشند. در واقع یکسری تماشاگران ما برای این بازی محروم شدند و همه آنها برای بازی با فولاد محروم هستند.

خوردبین درباره بحث محرومیت اومانا در بازی با فولاد خاطرنشان کرد: این دوگانگی قوانین، مشکل ساز است. در شرایطی که رضا حقیقی، پیام صادقیان و طارمی مصدوم هستند و عالیشاه را هم نداریم، با توجه به آخرین بازی خودمان در لیگ روی اومانا حساب می‌کردیم ولی حالا او را هم نداریم. به صرف اینکه متنی در آئین‌نامه وجود دارد، نمی‌توان این مساله را توجیه کرد. چرا قانون اینگونه است؟ چرا قبلا برای محرومیت یک تیم دیگر از حضور تماشاگر، لیگ و جام حذفی تفکیک شد و بعد آن را برای ما اجرا کردند، حالا هم محرومیت بازیکن در لیگ و جام حذفی را تفکیک کنند. اومانا هم محرومیت خود را در اولین بازی جام حذفی سال بعد تحمل کند.

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه به نظر می‌رسید بعد از پیروزی دربی، روند نتیجه‌گیری تیم خیلی خوب شود اما در عمل اتفاق دیگری روی داد، تصریح کرد: بچه‌ها بعد از دربی برابر نفت و ذوب آهن بد بازی نکردند اما اسیر حوادث بازی آن هم در دقایق پایانی شدیم. در هیمن بازی چهار بازیکن را نداشتیم و جلوی تیم نفت هم 6 بازیکن نبودند. با این وجود، پرسپولیس بد بازی نکرد. از سوی دیگر مشکلات حاشیه‌ای هم کم نبود.

وی افزود: احکام صادره از سوی کمیته انضباطی و تناقض‌های موجود در نحوه اجرا تمام مدت ذهن تیم ما را به خود مشغول کرد و این مساله به بچه‌ها لطمه روانی زد و خستگی ناشی از بازی‌های فشرده هم بود. با این وجود بازنده‌ای نبودیم که حریف نمایش برتری نسبت به ما داشته باشد.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن