تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818928741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلان‌شهر‌ها در حال تبديل شدن به پارکينگ‌هاي متحرک هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۳۲ق.ظ)
رييس کميسيون اقتصادي مجلس هشدار داد: کلان‌شهر‌ها در حال تبديل شدن به پارکينگ‌هاي متحرک هستند رييس کميسيون اقتصادي مجلس گفت: با توجه به ضرورتي که در اين حوزه احساس مي‌شود، بايد در راستاي جذب سرمايه‌گذاران خارجي تلاش بيشتري صورت گيرد تا ضمن تقويت بنيه مالي و ارتقاي کيفي صنعت خودرو، امکان حضور جدي‌ خودروسازان داخلي در بازارهاي جهاني نيز فراهم شود.
به گزارش خبرگزاري موج، ارسلان فتحي‌پور با بيان اين مطلب اظهار داشت: بايد راهکارهاي توسعه سرمايه‌گذاري خارجي در صنعت خودروي ايران شکل بگيرد، چرا که امروز موضوع کيفيت خودرو و رقابت‌پذيري توليدات داخلي از اهميت زيادي برخوردار است و بايد در راستاي توسعه سرمايه‌گذاري خارجي در اين صنعت گام‌ برداريم.
وي با اعلام اينکه توليد خودرو موجب توسعه فعاليت‌هاي صنعتي، اشتغال‌زايي در حوزه قطعه‌سازي و رشد و پيشرفت اقتصادي کشور مي‌‏شود، تأکيد کرد: به‌‌ همان اندازه که به رشد کميت در توليد خودرو اهميت مي‌ دهيم، بايد ارتقاي کيفيت خودروهاي توليدي را نيز مورد توجه قرار داده و به اين منظور برنامه‌ريزي جدي انجام دهيم.
رييس کميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به اينکه بايد نسبت به بهينه‌ سازي صنعت خودرو در کشور اقدام کنيم تا محصولات رقابتي در اين صنعت توليد و عرضه شوند، اظهار کرد: نبايد خودرويي توليد کنيم که پس از مدت کوتاهي نياز به تعميرات اساسي پيدا کند.
فتحي‌پور با بيان اينکه بايد کشتي به گِل نشسته صنعت خودروسازي را به حرکت در بياوريم، تصريح کرد: هدف اصلي صنعت خودرو پس از توليد بايد صادرات به بازارهاي جهاني باشد و به اين منظور مي‌بايد محصولات با کيفيت و به روز توليد شود تا اين امکان فراهم شود، نه اينکه صرفاً توليد کنيم و کلان شهرهاي کشور را به پارکينگ‌هاي متحرک تبديل نماييم.
وي با تأکيد بر اينکه توجه به حوزه تحقيق و پژوهش در صنعت خودرو از اهميت ويژه‌اي برخوردار است، اضافه کرد: متأسفانه در سال‌هاي اخير، بخش پژوهش و تحقيقات در صنعت خودرو و قطعه‌سازي کمتر مورد توجه قرار گرفته، در صورتي که توجه هر چه بيشتر به اين حوزه موجب رشد و توسعه صنعت خودرو و دست‌يآبي به موفقيت‌ اين صنعت خواهد شد.
رييس کميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به اينکه رشد و توسعه صنعت خودرو مستلزم استفاده از علوم جديد و فن‌آوري‌هاي روز دنيا و به کارگيري خلاقيت و نوآوري هر چه بيشتر در حوزه خودروسازي است، اظهار کرد: امروز براي پاسخ‌گويي به نياز مصرف‌کنندگان، بايد از راهکارهاي سنتي که تاريخ مصرف آن‌ها به اتمام رسيده، فاصله بگيريم.
فتحي‌پور با بيان اينکه خودروسازان بايد در جهت توليد و عرضه محصولات به روز، متنوع و با کيفيت مورد نياز جامعه حرکت کنند، تصريح کرد: در غير اين صورت، اقبال چنداني به خودروهاي داخلي نخواهد شد و با ادامه وضع موجود، مردم قطعاً به سراغ خودروهاي خارجي خواهند رفت.
وي در پايان با تأکيد بر اينکه بهترين راه حل براي آنکه مردم سراغ خودروهاي خارجي نروند، اين است که خودروسازان نسبت به توليد و عرضه محصولات روزآمد و کيفي اقدام نمايند، خاطرنشان کرد: در اين صورت و با استفاده از توليدات داخلي، شاهد رشد و پويايي اقتصادي کشور نيز خواهيم بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن